تفریحات رایگان در هنگ کنگ

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تفریحات رایگان در هنگ کنگ

هنگ کنگ به یکی از گران ترین شهر های جهان معروفیت دارد. اما در این جزیره تعداد زیادی تفریحات مقرون به صرفه و سرگرم کننده وجود دارد که بدون پرداخت مبالغ بالا می توانید از آن ها لذت ببرید. فرقی نمی کند با بودجه کمی به این شهر سفر می کنید یا تنها به تفریحات رایگان علاقمند هستید، کافی است این مقاصد مناسب را بشناسید تا از برترین تجربیات هنگ کنگ بدون پرداخت هزینه ای لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با مقرون به صرفه ترین تفریحات هنگ کنگ آشنا کنیم.

تفریحات رایگان در هنگ کنگ

به باغ پرندگان ادوارد یود بروید

در تپه های بالای پارک هنگ کنگ، یکی از زیباترین پارک های این شهر که قدم بزنید، به باغ پرندگان ادوارد یود می رسید. نام این باغ از فرماندار سابق هنگ کنگ گرفته شده است. این باغ جنگلی دیدنی، خانه بیش از 600 گونه پرنده است. می توانید این پرنده های زیبا و بانمک رادر حالی ببینید که بر روی پل چوبی و درختان انبوه این باغ نشسته و یا در حال رفت و آمد هستند. می توانید به راحتی ساعت ها در این باغ زیبا قدم بزنید و از دیدن منظره ها سرسبز و آرامش بسیار آن، نهایت لذت را ببرید.

فیلم رایگان ببینید

فیلم ها تاریخی غنی و طولانی در هنگ کنگ دارند. برترین مکان برای تجربه دیدن یک فیلم اکشن چینی، منطقه سای وون هو در هنگ کنگ است. در آرشیو فیلم هنگ کنگ، کلکسیون متنوعی از این فیلم ها را می توانید ببینید که هر عشق فیلمی را حسابی به هیجان می آورد. از جدیدترین فیلم های خارجی و داخلی گرفته تا قدیمی ترین ها را می توانید در این ساختمان به دیدن بنشینید. به طور معمول در این ساختمان نمایشگاه های سالانه و سمینارهای مختلفی در طول سال به صورت کاملا رایگان برگزار می گردد.

در مراسم چای شرکت کنید

چای بخش مهمی از فرهنگ چینی است و مراسم چای در هنگ کنگ هم از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی امروزه هم چایخانه های قدیمی زیادی را در سطح شهر می توانید پیدا کنید که برخی از آن ها امکان بازدید از مراسم چای ژاپنی را برای مشتریانشان در نظر می گیرند. یکی از برترین مراسم های چای را می توانید در چای فروشی لوکچا تجربه کنید و علاوه بر لذت بردن از این مراسم، چای مرغوب چینی را بخرید. در این مراسم مشتریان روی چهارپایه هایی به دور یک میز چوبی می نشینند و فروشنده انواع چای و نحوه دم کردن آن ها را به مشتریان معرفی می نماید.

در بازارهای مرکز جزیره خرید کنید

منطقه کوولون در شمال هنگ کنگ تنها مقصد مناسب خرید در این شهر نیست. در مرکز شهر چیزهای بیشتری برای خرید و دیدن وجود دارد. بازار های خیابان لیون همواره مملو از خانم هایی است که برای خرید مقرون به صرفه کیف و لباس به این منطقه می آیند. در غرب این منطقه هم می توانید به بازار غذاهای دریایی سای یینگ پون بروید که در آن انواع و اقسام مواد اولیه برای آشپزی و آبزیان تازه را پیدا می کنید. بازار استنلی در جنوب هم گزینه بسیار مناسبی برای خرید سوغاتی به شمار می آید.

منبع: الی گشت

به "تفریحات رایگان در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات رایگان در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید