جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، توییتر برنامه ریزی نموده تا شیوه جستجو را برای کاربران ساده تر کند. این به این معناست که وقتی کاربران قصد دارند دو یا چند توییت را همزمان مشاهده و دنبال نمایند محدودیت خاصی نداشته باشند.

جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب در سیستم تازه قدرت تازه جستجو به وسیله دسترسی به جدول زمانبندی به راحتی در دستان شماست.

بر این اساس از این پس، کاربران توییتر یک آیکون درخشان تازه را مشاهده می نمایند که به آنها امکان می دهد بین توییت های تازه یا توییت های قدیمی راحت تر بگردند.

کاربرانی که توییتر را به وسیله آیفون خود مرور می نمایند می توانند با یک کلیک ساده روی یک آیکون درخشان در بالای تایم لاین خود این کار را انجام دهند و انتظار می رود این تغییرات به زودی در اندروید و نسخه دسکتاپ نیز مشاهده گردد.

توییتر یک جدول زمانی الگوریتمی را نیز در سال 2016 منتشر کرد، اما کاربران باید برای استفاده از قابلیت تازه به بخش تنظیمات رفته و آن را خاموش نمایند. پیش از این هوش مصنوعی توییتر تشخیص می داد که ما مایلید کدام نوع محتواها را بیشتر مشاهده کنید. این شامل اشخاصی که با آنان در ارتباط هستید نیز می شد.

پیش از این و در ماه سپتامبر، شرکت توییتر اعلام نموده بود که در حال کار روی یک راه برای کنترل بیشتر کاربران در تایم لاین است و حتی به طور آزمایشی این قابلیت را اجرا نموده بود. پس از آنکه کاربران توییتر این ابزار تازه را آزمایش کردند و گزارش دادند که راضی هستند، توییتر به شکلی متمرکز تر روی آن کار کرد.

توییتر در ماه های اخیر کوشش نموده است تا کاربران تازه را جذب کند، بر همین اساس نیز تغییراتی را در جهت یاری به کاربران خود در ارائه اطلاعات بهتر انجام داده است.

منبع: انتخاب

به "جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید