موبایل، تبلت و گجت ها

افزایش طول عمر باتری موبایل اندرویدی با 14 ترفند اثبات شده

آیا باتری گوشی اندروید شما خیلی سریع خالی می گردد؟ در این مقاله با 14 نکته اثبات و آزمایش شده قصد داریم طول عمر باتری موبایل را تا حد امکان بیشتر کنیم.

21 مهر 1402

راهنمای خرید دانگل بلوتوث و معرفی 7 مدل برتر

امروزه دانگل بلوتوث به لطف هزینه پایین خرید، ویژگی ارتباطی بی سیم و سهولت دسترسی به دستگاه های پخش چندرسانه ای یکی از محبوب ترین و برترین سیستم های انتقال صوت و تصویر است.

4 مهر 1402

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی از طریق بنچمارک آنتوتو مشخص شدند

آنتوتو که یکی از مشهورترین بنچمارک ها برای بررسی عملکرد گوشی های هوشمند محسوب می شود، هر ماه لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی را منتشر می کند. حالا به تازگی این لیست برای ماه قبلی میلادی یعنی ماه آگوست منتشر شده است.

18 شهریور 1402

ثبت جزئیات بی نظیر گرداب فضایی با فناوری 10 میلیارد دلاری جیمز وب

تازه ترین عکس تلسکوپ فضایی جیمز وب از کهکشان گرداب، جزئیات بی سابقه ای دارد. دانشمندان امیدوارند این بتواند آن ها را در درک بهتر فعل و انفعالات ستاره ای، کمک کند.

16 شهریور 1402

بازی کارتی مارول اسنپ به کامپیوتر آمد

بازی مارول اسنپ (Marvel Snap) هم اکنون روی استیم قابل دانلود و قابل بازی است. استودیو Second Dinner خاطرنشان کرد که بازی کارتی دیجیتالی رایگان مارول اسنپ روی کامپیوترهای شخصی از حالت دسترسی زودهنگام (Early Acces) خارج شده است.

3 شهریور 1402

برد یخچال چیست ؟

برد یخچال یک قطعه الکترونیکی است که عنوان مین برد یا برد اصلی در یخچال نیز شناخته می شود.

14 مرداد 1402

معرفی برج العرب دبی

برج العرب دبی برای بسیاری از اهالی سفر احتیاج به معرفی ندارد. رد پای این هتل 5 ستاره که نامش مترادف تجمل، عظمت و هر عجیب و دست نیافتنی ست در بسیاری از فیلم های محبوب دنیا و حتی کنسرت ها دیده می گردد. بدین ترتیب از برج العرب می توان به عنوان نماد شکوه دبی...

10 مرداد 1402

این گلکسی زد فولد 6 سامسونگ است!، عکس

زومیت نوشت: زمان کوتاهی پس از رونمایی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ، اولین تصاویر واقعی از گلکسی زد فولد 6 فاش شده است.

6 مرداد 1402

آنالیز لپ تاپ هواوی میت بوک D15؛ مک بوک ایرِ چینی

معرفی پردازنده های M1 اپل، تحولی اساسی در جهانی لپ تاپ ها ایجاد کرد که شدت آن در بین الترابوک ها بیشتر احساس می شد. تا پیش از معرفی چیپست های M1، مک بوک ایرهای مجهز به پردازنده های اینتل، دستگاه هایی مناسب دانش آموزان و افرادی که تنها به انجام کارهای سبک...

21 تیر 1402

نسل نو تویوتا چه در آستین دارد؟، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا رسماً از نسل نو کراس اوور C-HR پرده برداری کرد. شاسی بلند سی اچ آر مدل 2024 طراحی منحصر به فرد و پیشرانه پلاگین هیبرید پرتوانی دارد.

7 تیر 1402

جدایی مدیر ارشد ایرانی از اپل خبرساز شد؛ علی فرهادی کیست؟

زومیت نوشت: علی فرهادی، رهبر پروژه یادگیری ماشین اپل، از این شرکت جدا شد. یادگیری ماشین یکی از فناوری های مهم استفاده شده در بسیاری از محصولات اپل است.

1 تیر 1402

پرچمدار سامسونگ می تواند جانتان را نجات دهد!، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ قابلیتی را به گلکسی واچ می آورد که می تواند ریتم نامنظم قلب را پایش کند.

31 خرداد 1402

قلب شکسته چگونه درمان می گردد؟

فراموش کردن روابط عاطفی گذشته یکی از سخت ترین کارهایی است که بیشتر ما حداقل یک بار آن را در زندگی تجربه نموده ایم.

27 اردیبهشت 1402

برترین مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور

سنگاپور فقط شهری از آسمان خراش ها و مراکز خرید نیست، بلکه فضاهای سبز زیادی هم در آن وجود دارد که منتظر کشف شدن به وسیله علاقه مندان به طبیعت هستند. این شهر پارک های متعددی را در خود جای داده است که با پیمودن مسیرهای طبیعت گردی اش، می توانید از چشم اندازهای...

1 اردیبهشت 1402

مقایسه گلکسی A54 با گلکسی A34؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟مقایسه گلکسی A54 با گلکسی A34

سامسونگ در ماه مارس 2023 از دو گوشی گلکسی A34 و A54 رونمایی کرد؛ دو گوشی میان رده و بسیار ارزشمند که خوشبختانه هر دوی آن ها برای خرید در خبرنگاران در دسترس قرار دارند. گلکسی A54 و گلکسی A34 در دسته گوشی های میان رده پریمیوم قرار می گیرند، این یعنی خواستار بسیار...

28 فروردین 1402

تلویزیون با مخاطبانش چه می کند؟

روزنامه شرق نوشت: رقابت های هفته بیست وپنجم لیگ برتر ایران با انجام دو بازی حساس، روز جمعه به پایان رسید که در آن، استقلال در اراک پیروز به شکست دادن آلومینیوم شد و در حساس ترین بازی هفته هم تراکتور در ورزشگاه خانگی اش با یک گل از سد سپاهانِ صدرنشین عبور...

20 فروردین 1402

ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم ماکیتا

این دستگاه در موقعیت های مختلف مانند کارگاه های ساختمان سازی، مکان های کمپینگ و پیک نیک، خودروها و حتی منطقه ها آسیب دیده به واسطه بلایای طبیعی یا رویدادهای دیگر می تواند مفید باشد.

16 فروردین 1402

چگونه موقعیت خود را در گوگل مپ به اشتراک بگذاریم؟؛ با این روش لوکیشن بدهید

چگونگی ارسال موقعیت مکانی شما برای مخاطبین تان شما ساده تر از این نمی گردد، در این مطلب نحوه انجام آن را آنالیز می کنیم.

15 فروردین 1402

بازهم گوشی تاشو دیگری از سامسونگ، عکس

دیجیاتو نوشت: این گوشی با استفاده از دو لولا به سه بخش تا می گردد و اواخر سال جاری همراه با زد فولد و زد فلیپ 5 معرفی می گردد.

6 فروردین 1402

این سیاره نزدیک زمین، به زودی به آب تبدیل می گردد!، عکس

گجت نیوز نوشت: یک سیاره اسرارآمیز در فاصله بسیار کمی از کره زمین پیدا شده است که به زودی به دنیایی از آب تبدیل خواهد شد. این سیاره فراخورشیدی نسبت به دیگر سیارات شناخته شده، فرق دارد.

26 اسفند 1401
تعداد: (144)