خبرنگاران روایت رویترز از کندی فرایند بهبود اقتصاد آمریکا

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تهران- خبرنگاران- همزمان با انتخابات خبرگزاری رویترز جمعه شب گزارش داد که فرایند بهبود اقتصاد در آمریکا به کندی طی می شود و هنوز میلیون ها نفر در صف طولانی پیدا کردن شغل قرار گرفته اند.

خبرنگاران روایت رویترز از کندی فرایند بهبود اقتصاد آمریکا

بر اساس این گزارش، به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و تاثیر بسزای آن بر اقتصاد، ایالات متحده توانسته در ماه اکتبر (مهر) کمترین شغل را در پنج ماه ایجاد کند و بیشتر آمریکایی ها به صورت نیمه وقت کار می کنند.

گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه نیز نشان می دهد که هنوز 3.6 میلیون نفر به مدت بیش از شش ماه بیکار مانده اند.

سونگ وون سون استاد اقتصاد در دانشگاه لویال لس آنجلس گفت: در ابتدا فرایند بهبود اقتصاد به خوبی طی میشد اما سرعت این فرآیند به یکباره متوقف شده است.

به گفته وون سون، بدون محرک مالی و مهار ویروس کرونا، دستیابی به مشاغل در آینده سخت تر خواهد بود.

کند شدن فرایند بهبود اقتصاد آمریکا در حالی ادامه دارد که جو بایدن نامزد دموکرات ها با پیشتاز بودن در ایالت های کلیدی از شانس بیشتری برای کسب پیروزی در انتخابات 2020 برخوردار است و مردم آمریکا چشم به امیدهای وی برای رهایی ایالت متحده از کرونا و دوباره زنده کردن اشتغال در این کشور دارند.

در حالی که این روزها بیشتر رسانه های آمریکا مشغول پوشش آخرین اخبار انتخابات 2020 هستند، شمار مبتلایان کرونایی این کشور به شدت افزایش یافته و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نیز فرایند نجات کشور از کرونا را رها کرده است.

به گزارش مرکز کرونا مترز، تنها در روز پنجشنبه 118 هزار و 319 نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و یک هزار و 127 نفر جان خود را از دست دادند.

طبق آخرین گزارشات بدست آمده، اگرچه ترامپ مدعی مهار کرونا در آمریکا شده اما این ویروس مرگبار توانسته تا کنون 9 میلیون و 919 هزار و 637 هزار به مبتلا کرده و جان 240هزار و 955 نفر را بگیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران روایت رویترز از کندی فرایند بهبود اقتصاد آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روایت رویترز از کندی فرایند بهبود اقتصاد آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید