خبرنگاران مادری برای نجات فرزندش در رودخانه سیستان غرق شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، زاهدان- خبرنگاران- سرپرست فرماندهی انتظامی هامون سیستان و بلوچستان گفت: زن جوانی که برای نجات پسربچه خردسالش به داخل رودخانه سیستان محدوده (نهرآب)این شهرستان به آب زده بود به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا جان باخت.

خبرنگاران مادری برای نجات فرزندش در رودخانه سیستان غرق شد

سرهنگ حسین نوری فرید روز یکشنبه در این باره اظهارداشت: عصر روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در رودخانه سیستان در حاشیه شهر هامون به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله عوامل انتظامی برای آنالیز موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در آنالیز های ماموران کلانتری11 معین شد پسربچه ای 2.5 ساله که به همراه خانواده اش برای تفریح در کنار رودخانه رفته بود به داخل آب سر خورد و مادر 35 ساله اش برای نجات فرزندش به داخل آب رفته تا کودک خود را از آب بیرون بکشد که متاسفانه به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در داخل رودخانه گرفتار و غرق می گردد.

سرپرست فرماندهی انتظامی هامون با اشاره به کوشش های تیم های امدادی برای خارج کردن جسد متوفی از داخل این رودخانه از خانواده ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همیشه مراقب بچه ها خود باشند و هیچ گاه آنها را تنها نگذارند و از نهرها، رودخانه ها و تنگه ها دور شوند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

به گفته رییس جمعیت هلال احمر شهرستان هامون این مادر فداکار پیروز به نجات فرزندش شده اما خودش غرق شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مادری برای نجات فرزندش در رودخانه سیستان غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مادری برای نجات فرزندش در رودخانه سیستان غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید