خبرنگاران ورود به مناطق گردشگری سلسله ممنوع می شود

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار سلسله گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا ورودبه مناطق گردشگری کهمان و هنام تا اطلاع ثانوی ممنوع می شود.

خبرنگاران ورود به مناطق گردشگری سلسله ممنوع می شود

شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا که در دفتر فرماندار سلسله برگزار گشت، گفت: یک لاین از ورودی منطقه گردشگری هنام باید از ابتدای سیاهپوش مسدود شود و در لاین دیگر با همکاری دهیار و نیروی انتظامی، از ورود خودروهای گردشگران به منطقه جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: همچنین منطقه نمونه گردشگری کهمان باید قبل از روستای امیر مسدود و از ورود خودروهای غیربومی و گردشگران به این منطقه جلوگیری شود.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ها و شیوه نامه های مقابله استانی کرونا، گفت: در موج اول شیوع ویروس کرونا در شهرستان، مردم همکاری و همدلی بسیار خوبی با مسئولان داشتند و همین عامل باعث شد در مدت زمان کوتاهی بیماری کنترل و آمار مبتلایان کاهش یابد اما با عادی شدن شرایط و لغو محدودیت ها، شاهد حضور مردم در مراسمات شادی و عزاداری و تجمعات بودیم که همین امر باعث شیوع مجدد ویروس شد.

فرماندار سلسله با اشاره به صعودی شدن شیب ابتلای به کرونا در شهرستان، مطرح کرد: با توجه به ابلاغ مصوبات مدیریت کرونای استان، حداقل 10 روز آینده برگزاری کلیه مراسمات شادی و عزاداری در شهرستان ممنوع است و در صورت عمل نکردن به مصوبات، نیروی انتظامی شهرستان باید با احترام به خانواده خاطی، تشکیل پرونده داده و برخوردهای لازم را صورت دهند.

خسروی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت تالارها، باغ تالارها و سفره خانه ها تا اطلاع ثانوی با نظارت شبکه بهداشت و درمان، اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار باید بر فعالیت فروشگاه های عرضه موادغذایی و نانوایی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان ها نظارت و در صورت عدم رعایت، برخوردهای قانونی لازم را انجام دهند.

وی بیان نمود: گرچه اعمال محدودیت های مجدد، در شرایط کنونی باعث افزایش فشارهای اقتصادی خواهد شد اما حفظ جان مردم اولویت اساسی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرماندار سلسله گفت: شهرداران شهرهای الشتر و فیروزآباد هم مجددا باید با مسدود کردن ورودی آرامستان های این 2 شهر، مانع تجمعات مردم شوند تا هرچه سریعتر شیب ابتلا در شهرستان نزولی شود.

وی گفت: باید به منظور حفظ سلامت شهروندان و کنترل بیماری با قدرت تمامی مصوبات ستاد مدیریت کرونا در شهرستان اجرایی اجرایی شوند و هر دستگاهی که در اینخصوص کوتاهی نماید مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورود به مناطق گردشگری سلسله ممنوع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود به مناطق گردشگری سلسله ممنوع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید