داستان هایی امام رضایی برای عیدی معنوی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مجید ملامحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) بسته مطالعه ای برای نوروز 1402 به مخاطبان معرفی کرد. این نویسنده در این باره گفت: مجموعه چهل جلدی سلام بر گل نجمه تألیف شده به وسیله نویسندگان مختلفی از حوزه کودک و نوجوان است آثاری بچگانه درباره زندگی امام رضا (ع) است که انتشارات به نشر آن را منتشر نموده است. این مجموعه در چند بخش تألیف شده و تصاویر و فرم کتاب های آن زیباست.

داستان هایی امام رضایی برای عیدی معنوی

وی در شرح هر یک از زیرمجموعه های این مجموعه چهل جلدی ادامه داد: مجموعه ای به نام یک قصه یک حدیث دارای داستان هایی است که دغدغه ای امروزی دارند و بر اساس حدیثی نقل شده از امام رضا نوشته شده اند. سری دیگر مجموعه ای است با عنوان قصه های مثل ماه. هر کتاب این مجموعه یک قصه دارد که به زندگی خودِ امام رضا (ع) می پردازد.

ملامحمدی اضافه نمود: پنج جلد دیگر از مجموعه سلام بر گل نجمه، مجموعه قصه های مامان جونی و زیارت است. این کتاب داستان خانواده ای ست که برای زیارت با قطار به مشهد می روند و برایشان ماجراهای مجذوب کنندهی اتفاق می افتد. آنها حین سفر با فلسفه زیارت آشنا می شوند. مجموعه سه جلدی صالح و صبا در حرم امام رضا (ع) نیز درباره حرم امام رضا و منطقه ها مختلف حرم مثل موزه ها به شکل مصور به مخاطبان اطلاعات می دهد.

این نویسنده که یکی از دبیرهای تهیه و فراوری مجموعه بزرگ سلام بر گل نجمه است درباره زمان انتشار بقیه کتاب ها گفت: به زودی بقیه جلدهای این مجموعه نیز منتشر می شوند. توصیه می کنم بچه ها در نوروز و ماه مبارک رمضان این کتاب ها را تهیه و مطالعه نمایند؛ زیرا بسته مطالعاتی مجذوب کننده، کامل و پندآموزی از زندگی امام رضا (ع) است.

مجید ملامحمدی کتاب دیگری نیز به مخاطبان معرفی کرد که به قلم خودِ او تألیف شده است. وی بیان نمود: کتاب هیولای اسب سوار رمانی است درباره فضایل اهل بیت و امام علی (ع) و به ماجرای غدیر خم نیز اشاره نموده است. این اثر، داستانی هیجان انگیز دارد که مخاطب را با زمان پیامبر و امام علی آشنا می نماید. ان شا الله انتشارات به نشر آن را در نوروز 1402 منتشر می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "داستان هایی امام رضایی برای عیدی معنوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان هایی امام رضایی برای عیدی معنوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید