درهای مراکز هسته ای برای بازدید دانشجویان باز می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران درباره تسهیل در بازدید از مراکز هسته ای برای دانشجویان اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته پیروز شدیم که فضا را بازتر نموده و این اجازه را گرفتیم که مقداری این پروتکل ها در خصوص جوانان و آینده سازان کشور تغییر کند.

درهای مراکز هسته ای برای بازدید دانشجویان باز می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دکتر سید امیرحسین فقهی؛ رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران در نشست خبری تشریح دستاوردهای پژوهشی صنعت هسته ای در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر لزوم تسهیل در برگزاری تورهای علمی و بازدید از مراکز هسته ای اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی هایی که در این مدت صورت گرفته است و درک بسیار بالایی که مجموعه های امنیتی و حفاظتی دارند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند و از افراد، اطلاعات و اماکن، حفاظت و مراقبت می نمایند، ما پیروز شدیم که یک مقداری فضا را بازتر کنیم.

رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران ادامه داد: ما پیروز شدیم این اجازه را بگیریم که در خصوص جوانان و آینده سازان کشور مقداری پروتکل ها تغییر پیدا کند یا نامحسوس تر گردد و بتوانیم عزیزان و دانشجویان خود را در بازدیدهای علمی از مراکز داشته باشیم.

فقهی تأکید کرد: این بازدیدها باعث می گردد که دانشجویان بتوانند دستاوردهای دانشمندان ایرانی را از نزدیک ببینند و با آنچه که دشمنان ایران روایت می نمایند، مقایسه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "درهای مراکز هسته ای برای بازدید دانشجویان باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای مراکز هسته ای برای بازدید دانشجویان باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید