راهنمای خرید ریمل؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ترین ها

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، وقتی صحبت از خرید لوازم آرایش می گردد، گزینه های بی پایانی پیش روی شماست. قدم زدن در راهروهای یک فروشگاه لوازم آرایشی می تواند شما را غرق در تصمیم گیری برای کالایی مناسب و از برندی معتبر کند در حالی که حتی پس از خرید هم همچنان نامطمئن به خانه بر می شد. یکی از برترین راه کارها برای قرار نگرفتن در چنین شرایطی، مطالعه یکسری نکات ساده و کارگشا برای انتخاب است. به عنوان مثال خرید ریمل می تواند چالشی باشد، چراکه در این بازار متنوع گزینه هایی برای حجم دادن، بلند کردن، فر کردن و برجسته کردن مژه ها وجود دارد. نسخه های ضدآب هم در بازار است و در مواردی بعضی از گزینه ها تنها برای مژه های پایین کاربردی اند. بنابراین، چگونه می توانید نوع مناسب این کالای آرایشی را برای خود انتخاب کنید؟ ما در کنار شما هستیم و در این نوشتار شما را با هر آنچه برای انتخاب و خرید ریملی باکیفیت ضروری است آشنا می کنیم.

راهنمای خرید ریمل؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ترین ها

برای خرید ریمل، چشم ها و مژه های طبیعی خود را آنالیز کنید

به طور کلی مژه های افراد به اشکال مختلفی، از بلند و نازک گرفته تا کوتاه و ضخیم یا حتی مژه های ناهموار با مژه های کوتاه و بلند به شکل ترکیبی، را شامل می گردد. به همین علت هم متخصصین توصیه می نمایند که قبل از اینکه در پی ریمل در بازار بگردید، تعیین کنید که مژه های طبیعی شما به چه شکلی هستند و دوست دارید که چه حالتی پیدا نمایند.

هنگام خرید ریمل باید به فرم چشم خود هم توجه کنید، زیرا چشم ها هم همانند مژه ها در حالت های مختلفی وجود دارند و زدن ریملی مناسب می تواند به مجذوب کننده تر کردن چشم های طبیعی شما یاری کند. به عنوان مثال، کسانی که چشم های گرد دارند باید در پی ریملی باشند که مژه ها را پرپشت تر کند، در حالی که افرادی با چشم های رو به پایین باید ریملی را انتخاب نمایند که مژه ها را بلندتر کند تا چشم ها رو به بالاتر به نظر برسند. افرادی با چشم های درشت ممکن است تنها به یک محصول ساده احتیاج داشته باشند، یعنی ریملی که از یک برس صاف تشکیل شده باشد، در حالی که افرادی با چشم های کوچک تر به چیزی احتیاج دارند که ظاهری بزرگ تر و فر به مژه ها دهد.

نوع سری ریمل، فاکتوری مهم در انتخاب و خرید است

اگر علاقه مندید که بدانید ریملی که انتخاب کردید، برای شما کاربردی است یا خیر، آن را باز کنید و به ساختار دسته، برس و موهای آن نگاه کنید. اگر مژه های صافی دارید، در پی یک گزینه با برس بسیار نازک باشید، زیرا این نوع از سری ها می توانند به شما یاری کند تا مطمئن شوید که تک تک مژه های شما می خورد. اگر علاقه مندید که چشم هایی فوق العاده دراماتیک برای یک مهمانی شبانه آماده کنید، باید ریملی با سری ای ضخیم تر و فرنماینده انتخاب کنید تا ظاهری دودی به چشم های شما دهد.

به منظور جدا کردن مژه ها و عدم چسبیدن آن ها به یکدیگر، توصیه می گردد که از برس های مویی به جای گزینه های پلاستیکی بهره ببرید. بعلاوه این دسته از محصولات مژه های شما را از پایین به بالا به خوبی ریمل می زند و یاری می نماید تا بلندتر و پرتر به نظر برسند. ریملی با سری بزرگ تر به چشمان شما یاری می نماید که پهن تر به نظر برسند و اگر مژه هایی ناهموار دارید، در پی گزینه ای با برس بزرگ باشید که در پایان باریک تر می گردد تا هرگونه نامنظمی در بین مژه ها را بپوشاند.

به صورت خلاصه، برس های ساعت شنی برای کسانی که مژه های پرپشت و تیره را دوست دارند انتخاب مناسبی است. برس های مخروطی از نوک باریک مژه های گوشه داخلی چشم را گرفته و بلند می نماید. در عین حال پایانی پهن آن، مژه های پایانی خارجی چشم را به راحتی پوشش می دهد. ریمل هایی با سری باریک برای مژه های پایین و صاف بسیار مناسب هستند. سری های منحنی برای حجم دادن به مژه ها و ایجاد حالت در آن ها خارق العاده هستند. اگر علاقه مندید که روی قسمت خاصی از مژه های خود تمرکز کنید، برس های توپی برای شما مناسب هستند، به خصوص برای مژه های کوتاه و کم پشت کاربردی اند. گزینه هایی با حالت S شکل هم مژه ها را حجم می دهند و هم به بلند کردن مژه ها یاری می نمایند. بعلاوه گزینه های مارپیچی برای حالت و حجم دادن به مژه های کوتاه و کم پشت گزینه ای ایدئال هستند.

فرمولاسیون ریمل های مختلف به انتخاب شما یاری می نماید!

اگر تنها در پی مرتب کردن و جلو دادن به مژه های خود هستید هر ریملی با هر فرمولاسیونی می تواند کار شما راه بیاندازد، اما اگر در پی حالتی فر یا پرتر هستید، باید به فرمولاسیون این محصول آرایشی توجه کنید. انتخاب ریملی با ماده ای مانند سورات (Surrat) قابلیت بلند نمایندگی دارد و برای کسانی که مژه های طبیعی کوتاه و ضخیم دارند توصیه می شوند، در واقع الیاف نایلونی موجود در این فرمولاسیون ها بلافاصله مژه های شما را بلندتر می نماید. اگر علاقه مندید که آرایش چشم های شما فر باشد، ریمل های فرنماینده ای که دارای رزین و وکس هستند می توانند چیزی که می خواهید را به شما هدیه نمایند.

ریمل ضدآب بخرم یا نه؟

به طور کلی ریمل های ضدآب به شدت در برابر حل شدن در آب مقاوم هستند، به همین علت هم آرایش چشم شما در صورت گریه کردن یا خیس شدن به راحتی از روی مژه ها پاک نمی گردد. البته اگرچه این ویژگی در ابتدا بسیار کارآمد به نظر می رسد، اما توجه داشته باشید که ریمل های ضدآب برای استفاده روزانه به هیچ وجه مناسب نیستند؛ چراکه می توانند به شدت به مژه های شما آسیب وارد نمایند و در هر بار شست وشو بعضی از مژه های شما کنده گردد.

حواستان به تاریخ انقضای کالا باشد

به یاد داشته باشید که ریمل بعد از اولین مصرف تنها به مدت سه ماه قابل استفاده است و بعد از این مدت حتماً باید آن را دور بیندازید. زیرا ممکن است آلوده گردد و باعث عفونت یا التهاب چشم های زیبای شما شوند. بعلاوه باید بدانید که ریمل خوب، ریملی است که به آرامی خشک گردد، اما اگر شما فردی عجول هستید بهتر است در هنگام خرید به سرعت خشک شدن آن هم توجه کنید.

معرفی پرفروش ترین ریمل های حجم دهنده و باکیفیت بازار

قبل از اینکه به سراغ معرفی پرفروش ترین ریمل های بازار برویم، ضروری است این نکته را هم یادآور شویم که در زمان استفاده از این کالا به منظور جلوگیری از چسبیدن مژه ها به یکدیگر حتما ماده اضافی روی برس را بردارید؛ زیرا اگه ماده اضافه ای روی برس قرار داشته باشد، می تواند مژه ها را به شکلی بدی به هم چسبیده تحویل دهد.

ریمل حجم دهنده بورژوآ به همراه ریمل بلند نماینده بورژوآ مدل volume glamoure max

شرکت فرانسوی بورژوآ Bourjois یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است و محصولات این بند همیشه جزو برترین گزینه های خرید برای کاربران به شمار می رود. در این میان ریمل حجم دهنده و بلند نماینده بورژوآ هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به قیمت و کیفیتی که دارد جزو پرفرو ش ترین های وبلاگ تجهیزات شبکه حساب می گردد. حجم این محصولات 7 میلی لیتر است و جزو گزینه های بدون پارافن به شمار می روند. بعلاوه ماندگاری آن ها بالای 16 ساعت است و با وجود برس ژله ای از چسبیدن مژه ها به یکدیگر جلوگیری می نماید.

ریمل آرکانسیل مدل gold jungle

ریمل آرکانسیل مدل gold jungle محصولی 13 میلی لیتری است که می تواند به مژه های شما حالتی حجم دار و حالت دار دهد. این نوع کالای آرایشی محصولی از کشور فرانسه و ماندگاری آن بسیار خوب است. لازم به تاکید است که تنها با یک بار کشیدن gold jungle بر روی مژه ها، این محصول می تواند آن ها را کاملا مشکی و حجم دار کند.

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل SCANDALEYES

یکی از گزینه های 12 میلی لیتری بازار به رنگ مشکی و با قیمتی مناسب، ریمل لندن مدل SCANDALEYES است. این محصول جزو گزینه های حجم دهنده بازار به شمار میرود و با توجه به سری بزرگی که دارد برای این کار کاملا مناسب است.

ریمل آدارز مدل Blue Mascara

ریمل آدارز مدل Blue Mascara جزو ریمل های رنگی وبلاگ تجهیزات شبکه به شمار میرود و با توجه به قیمتی که دارد در دسته محصولات مالی هم قرار می گیرد. این کالای آرایشی آبی رنگ، محصول ایران و حجم آن 10 میلی لیتر است. Blue Mascara گزینه ای با قابلیت حجم دهندگی و بلند نمایندگی است و می تواند بدون ایجاد حالت چسبندگی بین مژه ها چشم های شما را زیباتر کند.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل Boost

ریمل حجم دهنده اسنس مدل Boost محصولی خوش قیمت و مناسب برای مژه های کم پشت و کوتاه است که همراه با تعیینه های ارزشمندی همانند حجم 12 میلی لیتری، رنگ مشکی و دارای قابلیت حجم دهندگی است. گفتنی است که این نوع کالای آرایشی به وسیله برند اسنس (Essence) فراوری شده است و می تواند تارهای مژه را تا چند برابر افزایش حجم دهد.

ریمل سفورا مدل full loading

یکی از کالاهای بالارده بازار که جزو نمونه های حرفه ای ریمل ها به شمار می رود، ریمل سفورا مدل full loading است. این محصول ویژه دارای سری ای انعطاف پذیر و نرم است و می تواند ریملی آبی رنگ را به برترین شکل ممکن روی مژه های شما قرار دهد. در حالت کلی سفورا مدل full loading حجمی به میزان 12 میلی لیتر دارد و از جمله محصولات انگلیسی است.

ریمل چارم کالر کد 01

ریمل چارم کالر کد 01 کالایی آرایشی و دارای مجوز از سازمان غدا و دارو است که نقش حجم دهندگی بر روی مژه ها را بر عهده دارد. این محصول ایتالیایی دارای غلظت بالایی است و استفاده از آن با دوام و عدم چسبندگی مژه ها همراه است. گفتنی است که برس یا همان سری این محصول، سیلیکونی و حجم آن 11.5 میلی لیتر است.

ریمل شارلوت تیلبری مدل Pillow Talk Push Up

ریمل شارلوت تیلبری مدل Pillow Talk Push Up یکی دیگر از نمونه های حرفه ای ریمل ها در سایت وبلاگ تجهیزات شبکه است که تعیینه های آن شامل قابلیت پرپشت نمایندگی و حجم دهندگی، حجم 10 میلی لیتری، ساخته شده به وسیله برندی انگلیسی و با سری ای نرم و منعطف می گردد.

ریمل تارت مدل تارتلت

آخرین محصول در این راهنمای خرید، ریمل تارت مدل تارتلت است. این کالا جزو ریمل های 2 میلی لیتری بازار است و به وسیله برندی آمریکایی فراوری است. رنگ ریمل تارت مدل تارتلت مشکی است و سری ای نازک دارد به همین علت هم برای افرادی که علاقه مند به جلوه دادن به مژه ها به شکلی ساده و نه چندان حجیم هستند، گزینه ای مناسب و با ارزش خرید بالاست.

منبع: The List

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید ریمل؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید ریمل؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید