رشد صد درصدی بودجه تنیس در سال 99 و افزایش حق الزحمه داوران

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس استان فارس به ریاست داود عزیزی رmیس فدراسیون برگزار شد.

رشد صد درصدی بودجه تنیس در سال 99 و افزایش حق الزحمه داوران

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در این مجمع که بعد از ظهر امروز (شنبه) برگزار شد، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس از ورزش تنیس، به عنوان یک رشته زیبا، مهیج و خانوادگی نام برد که دارای ظرفیت و استعدادهای خوبی در کشور است.

وی از دکتر چابک در راس هیئت استان فارس به نیکی نام برد و حضور رییس هیئت تنیس استان فارس به عنوان یکی از اعضای کمیته استعدادیابی را نیز به دلیل توانمندی مدیریتی وی مثبت ارزیابی کرد.

رئیس فدراسیون تنیس حضور رؤسای هیئت های استانی در کمیته های مختلف فدراسیون را مورد توجه قرار داد و شرح داد: توجه به ظرفیت و توانمندی های مدیریتی و بهره گیری از اندیشه اهالی تنیس در سراسر کشور یکی از اولویت های فدراسیون است تا جایی که برای کمیته های مختلف فقط از افراد ساکن تهران بهره نمی بریم بلکه از اندیشه های اهالی این رشته در کل ایران بهره مند خواهیم شد تا مدیران استانی هم تصمیم گیرنده باشند و تمرکز زدایی از تهران و توجه به ظرفیت استان های مختلف بر اساس طرح آمایش سرزمین از جمله مهمترین برنامه های فدراسیون است .

عزیزی در بخشی از اظهاراتش ، اعتبارات سال 98 فدراسیون تنیس را یک و نیم میلیارد تومان دانست که 10 درصد ان از محل 27 صدم از 9 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده تامین شده است.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: در سال جاری اعتبارات فدراسیون را به 3 میلیارد تومان رساندیم که بیانگر افزایش صد درصدی است؛ و جذب اعتبارات 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده هم صد درصد است.

عزیزی با بیان اینکه بدهی فدراسیون در زمینه بدهی مالیاتی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده است، شرح داد: تا به امروز 500 میلیون تومان از بدهی های فدراسیون در ظرف این سه ماه گذشته ، پرداخت شده است.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه شرایط درآمدی فدراسیون بدلیل برگزاری فرایند انتخابات ،شیوع کرونا و عدم برخورداری از زمین های اختصاصی در 6 ماه اول بسیار کم بوده است ، شرح داد : از همه بدتر این فدراسیون که در سال های قبل باشگاه تنیس استقلال را در اختیار داشته از این مجموعه هم برخوردار نیست و عملاً راه درآمدی خاصی ندارد که همین موارد شرایط درآمدزایی فدراسیون را بسیار کاهش داده است .

عزیزی از افزایش بیش از دو برابری حق الزحمه به داوران خبر داد و با اشاره به برگزاری سمینارهای آنلاین در دوران شیوع کرونا گفت: در این مدت پنج دوره سمینار آموزشی آنلاین برنامه ریزی شده است که شرکت در یک دوره برای مربیان إلزامی است و شرکت برای عموم اهالی تنیس نیز در آن ازاد است.

در این مجمع که سید اسلام موسوی معاون توسعه مدیریت منابع و سرمایه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هم حضور داشت، سیدرضا چابک به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته هیئت استان فارس پرداخت که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

گزارش خزانه دار و بازرس هم مورد تایید اعضا واقع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رشد صد درصدی بودجه تنیس در سال 99 و افزایش حق الزحمه داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد صد درصدی بودجه تنیس در سال 99 و افزایش حق الزحمه داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید