زندایا چقدر ثروت دارد و آن را چگونه خرج می نماید؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، زندایا حالا در 26 سالگی یکی از پیروز ترین بازیگران جوان هالیوود است. او از فعالیتش در سینما و تلویزیون و قرارداد های تبلیغاتی اش میلیون ها دلار کسب عایدی نموده است. ثروت او نزدیک به 20 میلیون دلار تخمین زده شده است. اما او این ثروت را دقیقاً چگونه به دست آورده و آن را صرف چه چیز هایی می نماید؟

زندایا چقدر ثروت دارد و آن را چگونه خرج می نماید؟

زندایا بعد از کار مدلینگ و حضور در آگهی های تبلیغاتی و آلبوم های گروه موسیقی بچگانه Kidz Bop در دوران کودکی، با ورود به دنیای نوجوانی توانست با حضور در شبکه دیزنی به معروفیت زیادی دست یابد.

او در ابتدا در سال 2010 در سریال Shake It Up با بلا تورن همبازی شد. این تجربه زمینه ساز حضور او در چند فیلم ساخته شبکه دیزنی مثل Frenemies و Zapped شد. او چند سریال دیگر هم در شبکه دیزنی بازی کرد، مثل PrankStars و K.C. Undercover.

او در این دوران توانست هزاران دلار از بازی خود در این فیلم ها و سریال ها کسب کند.

زندایا نفر دوم این مسابقه شد، اما دست خالی به خانه نرفت و نزدیک به 200 هزار دلار به عنوان جایزه دریافت کرد.

زندایا شاید در سریال سرخوشی (Euphoria)، یکی از پربیننده ترین مجموعه های شبکه اِچ بی او بوده باشد، اما همبازی او، سیدنی سویینی چندی قبل فاش کرد که این شبکه مثل گذشته به بازیگران دستمزد نمی دهد. سویینی بعلاوه در خصوص خود گفت که دستمزد او آنقدری نیست که برای گذران زندگی صرفاً بر آن اتکا کند.

با این حال، گفته می گردد زندایا از دستمزد متفاوتی برخوردار است و او در فصل سوم سریال سرخوشی برای هر قسمت یک میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت.

این امر او را به یکی از پرعایدیترین بازیگران تلویزیون بدل خواهد ساخت.

گرچه روشن نیست که زندایا برای بازی در 3 فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) دقیقاً چقدر دریافت نموده است، اما گفته می گردد او تنها از قِبَل پاداش های بازی در فیلم پرفروش مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) که در سال 2021 اکران شد، 10 میلیون دلار به دست آورده است.

حالا همه در پی زندایا و خواستار همکاری با او هستند. زندایا سال ها است قرارداد های تبلیغاتی ای دارد که احتمالاً میلیون ها دلار نصیب او می نماید.

لانکوم، تامی هایلفیگر، ولنتینو، بولگاری و کاورگرل، تنها بعضی برند های مشهوری هستند که زندایا با آن ها همکاری تبلیغاتی داشته است.

زندایا در سال 2021 در مصاحبه ای با نشریه ووگ اذعان کرد که همانند مادرش که اهل پس انداز است، به آن میزان ای که کسب عایدی می نماید، خرج نمی نماید. با این حال او در سال های اخیر چند خانه برای خود خریداری نموده است.

زندایا در سال 2017 زمانی که 20 سال داشت، اولین خانه خود را به قیمت 1/4 میلیون دلار خریداری کرد. این خانه که در لس آنجلس واقع شده، معماری ای مدیترانه ای با 5 اتاق خواب و 5 حمام و دستشویی دارد.

او سپس در سال 2020 ملکی دیگر در لس آنجلس به قیمت 4 میلیون دلار خریداری کرد. این ملک 4 هکتاری که سبکی شبیه به مزرعه دارد، از یک خانه بزرگ 6 اتاق خوابه با 6 حمام و دستشویی، یک مهمانخانه و یک استخر برخوردار است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

به "زندایا چقدر ثروت دارد و آن را چگونه خرج می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندایا چقدر ثروت دارد و آن را چگونه خرج می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید