موافقت با آنالیز لایحه الزام شهرداری برای میزبانی اجلاس گردشگری

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موافقت با آنالیز لایحه الزام شهرداری برای میزبانی اجلاس گردشگری صورت گرفت.

موافقت با آنالیز لایحه الزام شهرداری برای میزبانی اجلاس گردشگری

قضیه چیست؟

حسن خلیل آبادی در دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد: با توجه به تاخیر در آنالیز دستور لایحه الزام شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال 2021 الی 2022 میلادی در تهران، آنالیز این لایحه در دستور کار این جلسه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لایحه مذکور زمان مشخصی برای آنالیز و مشخص تکلیف دارد، اضافه کرد: باید به مجمع جهانی گردشگری اعلام کنیم شهرداری تهران در سال 2021 آمادگی میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری را دارد تا مقدمات آن هرچه زودتر فراهم گردد.

وی تاکید نمود: از آنجایی که مقرر بود در جلسه گذشته این دستور آنالیز گردد و با تغییر و جابه جایی در دستور جلسه آنالیز لایحه به تعویق افتاد، پیشنهاد می کنم امروز پیش از آنالیز پرونده های باغات این لایحه تصویب گردد تا به شهرداری اعلام کنیم در راستای اجرای آن گام بردارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران این پیشنهاد را با 19 رای موافق به تصویب رساندند و نهایتا پس از بحث و آنالیز کلیات این لایحه نیز با 18 رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

منبع: همگردی

به "موافقت با آنالیز لایحه الزام شهرداری برای میزبانی اجلاس گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با آنالیز لایحه الزام شهرداری برای میزبانی اجلاس گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید