اخبار مجلس

عملکرد سال گذشته دیجی کالا در یک نگاه

آنالیز کارنامه اقتصادهای بزرگ سراسر دنیا یادآور یک حقیقت غیر قابل انکار است: نوبت توسعه تجارت الکترونیک رسیده

16 مرداد 1402

نشست آنالیز نظام مسائل مرتبط با پایگاه های میراث ملی و جهانی خوزستان برگزار گردید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نشست آنالیز نظام مسائل مرتبط با پایگاه های میراث ملی و جهانی خوزستان برگزار گردید.

11 مرداد 1402

نیمی از ایرانی ها رئیس مجلس را نمی شناسند! ، 68 درصد مردم اصلاً از مجلس رضایت ندارند!

روزنامه دولت نوشت: آنالیز های مراکز افکارسنجی نشان دهنده تضعیف جایگاه مجلس بواسطه رفتار بعضی از نمایندگان در میان مردم است، تا جایی که بسیاری از ایرانیان حتی نام رئیس مجلس را هم نمی دانند.

3 مرداد 1402

قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، محمد مهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برنامه های توسعه و پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنر این دیار استقبال می کنیم.

27 خرداد 1402

طرحی که مانع از شلیک سلاح هسته ای از طریق هوش مصنوعی می شود

لایحه ای که هوش مصنوعی را از دسترسی کامل به کدهای هسته ای منع می کند به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است.

10 اردیبهشت 1402

برنامه دولت برای اخذ مالیات از معاملات مکرر مسکن

سخنگوی دولت گفت: دولت مصوب کرد تا کلیه مقرراتی که مرتبط با حوزه کسب و کار هستند در یک سامانه اطلاع رسانی ثبت گردد. اگر مقررات در این سامانه ثبت نگردد، لازم الاجرا نخواهد بود.

30 فروردین 1402

کدام خودرو ها مشمول مالیات می شوند؟، متقاضیان خودرو های لوکس 3 بار مالیات می دهند!

بحث مالیات بر خودرو های لوکس سال گذشته مطرح شد. در ابتدا قرار بود از خودرو هایی که بالای یک میلیارد تومان قیمت دارند به صورت متغییر و بر اساس فرمول مشخصی، مالیات گرفته گردد. اما این طرح اکنون با تغییراتی روبرو شده و آن گونه که نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون...

10 اسفند 1401

موقعیت حقوقی مدیرعامل در شرکت

دنیای اقتصاد نوشت: سمت مدیرعاملی از نظر حقوقی بالاترین مقام اجرایی در هر شرکت است. مدیرعامل شرکت، طرف روابط حقوقی گوناگونی با سایر ذی نفعان شرکت است و دارای اختیارات و مسوولیت های مشخصی است. آگاهی مدیرعامل و سایر ذی نفعان شرکت، از موقعیت حقوقی مدیرعامل،...

3 مرداد 1401

شبهای فرهنگی ساری 2022 از رامسر شروع می شوند

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، شبهای فرهنگی ساری 2022 از رامسر شروع می شوند.

20 خرداد 1401

مصوبه پرداخت حق الزحمه دانشجویی تصویب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از مصوبه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر پرداخت حق الزحمه دانشجویی برای دستیاران، دانشجویان دکتری تخصصی و انترن ها اطلاع داد.

20 خرداد 1401

البرز همواره پشتیبان مرکز بوده است

خبرنگاران/البرز وزیر ورزش و جوانان گفت: 103 میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان البرز به بخش ورزشی اختصاص دارد.

14 خرداد 1401

صفحه نخست روزنامه ها ، سه شنبه 17 اسفند

آنالیز لایحه بودجه 1401 در مجلس و افزایش جهانی قیمت نفت تیتر نخست اغلب روزنامه های امروز کشور بودند.

6 خرداد 1401

مالیات های نو در راه است

درحالیکه همچنان راه های فرار و دور زدن مالیات باز است و تجربه اجرای پایه های نو مالیاتی، چون مالیات خانه و خودرو های لوکس و خانه های خالی تا به امروز پیروز نبوده، وزارت اقتصاد می خواهد به سمت ایجاد مالیات های نوی، چون مالیات بر درآمد سرمایه، مالیات بر...

18 بهمن 1400

سهم تلویزیون از بودجه صداوسیما در سال 1401 چقدر است؟

تهران (پانا) - رئیس جمهوری لایحه بودجه سال 1401 را به مجلس ارائه کرد؛ لایحه ای که سهم سازمان صداوسیما در بودجه پیشنهادی در آن، 5 هزار و 289 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

1 بهمن 1400

چرا مرکز در آذرماه آلوده ترین روزهای سال را دارد

تهران (پانا) - آلودگی هوا امسال زودتر از سال های قبل و از اوایل مهرماه گریبان شهر تهران را گرفت، به گونه ای که تعداد روزهایی که کیفیت هوا سالم بود کمتر و بر میزان روزهای آلوده افزوده شد و طی سه روز گذشته شاخص کیفیت هوا در تمام ایستگاه های کیفیت هوای مرکز...

26 دی 1400

آنالیز ترمیم حقوق کارگران در اولین جلسه شورای عالی کار

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت:در جلسه شورای عالی کار دستمزد و تبدیل بن خوار و بار یا اقلام مصرفی کارگران از نقدی به غیر نقدی مورد آنالیز نهاده شد.

8 دی 1400

پیشنهاد های اتاق ایران برای ارتقای صندلی شورای گفت وگو ارائه شده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: یکی از دغدغه های بخش خصوصی در شورای گفت وگوی ملی مطرح بوده و در دولت سیزدهم نیز در حال پیگیری است، افزایش ضمانت اجرایی مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کوشش برای حصول نتیجه بهتر و مؤثرتر از مصوبات...

9 آذر 1400

84 درصد جمعیت هدف آذربایجان غربی یک دوز واکسن کرونا را تزریق نموده اند

خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از اجرای پایلوت طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا در آذربایجان غربی و دو استان دیگر اطلاع داد و گفت: در سکوی مدیریت هوشمند بیماری این فرصت ایجاد می گردد تا نظام...

1 آبان 1400

پرداخت 7 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی

شهرکی گفت:از ابتدای سال 1399 تا کنون 7 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت شده است.

28 شهریور 1400

آخرین مهلت استفاده از رویه اعتباری ترخیص کالا

خبرنگاران : طبق مصوبه اخیر، گمرک ایران، صاحبان کالا فقط تا 13 خردادماه فرصت دارند نتیجه مراجعات خود به بانک مرکزی برای استفاده از رویه اعتباری ترخیص کالا را به گمرک ایران ابلاغ نمایند.

21 تیر 1400
تعداد: (42)