7 راهکار برای اینکه همسرتان کم به شما ابراز محبت می کند

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، شما می توانید با سگ، فرزندان و شریک زندگی تان مهر و محبت داشته باشید، اما هر نوع عشقی متفاوت از دیگری است. حتی برخی ممکن است استدلال کنند که شما بدون عشق هم می توانید محبت خود را نشان دهید اما بدون دلبستگی واقعی نمی توانید ابراز محبت کنید. هنگامی که در یک رابطه متعهد هستید، اقداماتی همانند روابط جنسی و حتی بیشتر از آن لازم است. یکی از بزرگترین شکایات در ازدواج ها، فقدان محبت واقعی است.

7 راهکار برای اینکه همسرتان کم به شما ابراز محبت می کند

اینکه مردم چگونه عشق و علاقه خود را نشان دهند به بسکمک از متغیرها بستگی دارد. به طور کلی، زنان حساسیت بیشتری نسبت به مردان دارند. شاید به این دلیل است که زنان اغلب از بدو تولد اجتماعی می شوند و آنها به طور کلی از نشان دادن احساسات خود احساس راحتی می کنند. با این حال، به مردان یاد داده می شود که سرسخت باشند و احساسات خود را پنهان نگه دارند. فرهنگ فرد همچنین در چگونگی نشان دادن عشق و علاقه اش به دیگران نقش دارد.

در مطالعات اجرا شده در سراسر جهان، مردم کشورهای مدیترانه ای یا آمریکای لاتین تمایل دارند که با آغوش دریافت و بوسه های سخاوتمندانه روی دست و گونه ها، محبت خود را آشکارا نشان دهند. با این حال، بسکمک از فرهنگ ها در شمال اروپا و آسیا بیشتر احساست شان را محفوظ نگه می دارند و از دیدن ابراز محبت مردم اخم می کنند و خود نیز تا آنجا که ممکن است همه چیز را مخفی نگه می دارند. افرادی که در گذشته در روابط توهین آمیز بوده اند اغلب دارای مسائل عدم اعتماد هستند. در افرادی که در کودکی مورد آزار جسمی و جنسی قرار گرفته اند نیز همین مورد وجود دارد. همه این متغیرها بر روابط آینده تأثیر می گذارند، جایی که کمبود محبت یک مشکل معمول است.

دریافت عشق مهربانانه یک احتیاج اساسی است

روانشناسان پیش از این عشق را برای افراد به همان اندازه که به غذا، لباس، سرپناه احتیاج دارند، به عنوان یک احتیاج اساسی انسان شناسایی کرده اند. مسئله این است که بسکمک از زوجین نظر متفاوتی در مورد نحوه دریافت و ابراز محبت دارند. برای برخی از افراد، در آغوش دریافت و لمس کردن به طور طبیعی به دست می آید و به دیگران باید آموزش داده شود که چگونه علاقه شان را نشان دهند.

آیا در رابطه ای هستید که لازم است شریک تان کمی از گرما و محبت بیشتری استفاده کند؟ ممکن است بدانید که شریک زندگی تان شما را دوست دارد اما احتیاج دارید که بیشتر اوقات آن را به شما نشان دهد. در اینجا هفت روش برای مقابله با شریکی آورده شده است که کمتر از آنچه دوست دارید به شما ابراز محبت می کند.

1. نگرش خود را در مورد عشق و علاقه ارزیابی کنید

اگر مفهوم عشق و علاقه شما بر اساس آخرین رمان عاشقانه یا سریال های محبوب شما باشد، متأسفانه از هرگونه رابطه در جهانی واقعی ناامید خواهید شد. به خاطر داشته باشید که این ها شخصیت های خیالی هستند که شباهت چندانی به زندگی واقعی ندارند.

اگر معشوق خود را با کسانی که در تلویزیون یا کتاب های خود می بینید مقایسه کنید، مطمئناً دعوا خواهید کرد. بعد از اینکه هر دوی شما یک روز طولانی را در محل کار خود گذراندید، احتمالاً به سرعت در اتاق نشیمن حاضر نخواهید شد و آماده بازسازی صحنه ای خیالی نخواهید بود. شما یک عشق و علاقه بی نظیر از عشق خود می خواهید، نه یک آرمان گرایی کاذب هالیوودی.

2. صحنه را آماده کنید

اگر ابراز محبت اجباری باشد، هیچ یک از دو شریک از آن سود نمی برد. اگر معشوق شما عادت به دوست داشتن ندارد، اولین تلاش ها می تواند کمی ناجور باشد. برای اینکه با نشان دادن عشق طبیعی خود راحت تر باشد، سعی کنید تا آنجا که ممکن است فرصت ایجاد کنید.

به عنوان مثال، یک پتوی گرم را روی صندلی رومانتیک و دنج خود در اتاق نشیمن بگذارید. به محض اینکه به تماشای یک فیلم خوب می نشینید، طبیعی است که شریک زندگی شما زیر پتو می رود. از قدم زدن در مرکز خرید یا نشستن روی نیمکت پارک نترسید اول شما دست خود را به سوی او دراز کنید.

آیا دوست دارید فقط برای اینکه بگوید شما را دوست دارد هدیه های کوچک بی نظیری برایتان بیاورد؟ نکات ظریف درباره عطر مورد علاقه خود یا سایر مواردی را که دوست دارید در اختیارش بگذارید. اگر رستوران مورد علاقه شما را نمی شناسد چگونه می تواند شما را با شام و هدیه غافلگیر کند؟

3. آنچه را می خواهید به شریک زندگی خود بگویید

یکی از رایج ترین اشتباهات در رابطه این است که فرض کنید همسرتان می تواند ذهن شما را بخواند. در حالی که عشق زن و شوهر را متحد می کند، ارتباطات کارآمد آنها را در کنار هم نگه می دارد. چند وقت است که از محبت کمرنگ شریک خود ناامید شده اید و به جای اینکه در مورد آن چیزی بگویید، فقط او را اذیت کرده اید؟

از آنجا که به قلب شریک زندگی خود اعتماد کرده اید، آن مکان امن شماست. می توانید در مورد هر چیزی با او صحبت کنید و بدانید که او گوش خواهد داد و درک خواهد کرد. اگر از او نوازش و لمس بیشتری می خواهید، به او بگویید چه می خواهید. بسکمک از افراد در خانه ای غیر دوست داشتنی و عاری از ابراز محبت والدین بزرگ شده اند و باید با عشق به آنها گفت که چگونه عشق خود را نشان دهند.

در مکالمه خود توجه داشته باشید صادق باشید اما تهمت زن و طعنه زن نباشید. اگر عاشق خود را روی نقطه دفاع قرار دهید، احتمالاً خاموش خواهد شد و به حرف های شما گوش نمی دهد. زمانی را انتخاب کنید که آرام باشید و روحیه ای مثبت داشته باشید و در هنگام استرس و خستگی موضوع را مطرح نکنید. در طول عصبانیت، هرگز زمان مناسبی برای بحث در مورد مسائل ابراز محبت نیست.

حتی اگر می خواهید با شریک زندگی خود صریح صحبت کنید، سعی کنید بی طرف باشید و احساساتش را تحریک نکنید. هدف بیان احتیاجهایتان است تا بتوانید با هم روی یک راه حل کار کنید. شما خواهان محبت بیشتر هستید، نه خواستگاری که باعث می شود شما احتیاجمند و مهرطلب به نظر برسید.

به شریک زندگی خود اطلاع دهید در حالی که هرگز در عشق و ارادت خود شک نکرده اید اما فقط به روابط بیشتری احتیاج دارید. به او بگویید بله، شما هم مثل او رابطه جنسی خود را دوست دارید اما این ابراز محبت باید فراتر از اتاق خواب باشد.

سپس به صحبت های او گوش دهید. شاید شانس بیاورید و دریابید او هرگز نمی دانست احساس شما چیست و دوست داشت اوضاع متفاوت باشد. به جای اینکه بپرسید چگونه می خواهید آن را حل کنید، از او بپرسید چه کاری می توانید انجام دهید تا رابطه خود را به سطح جدیدی از عشق برسانید.

4. در هر قدم راه دلگرم کننده باشید

آیا او یک دسته گل دوست داشتنی برای شما به هدیه آورده و حتی روز تولد یا سالگرد شما نیست؟ به او بگویید که چقدر ژست عاشقانه او را دوست دارید و از آن قدردانی می کنید و او می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. برخی از مردان ممکن است در اتاق خواب ببر باشند اما وقتی نوبت به ابراز محبت می رسد مانند پسرانی خجالتی و کم سن و سال هستند.

هنگامی که در ملاء عام با هم قدم می زنید، وقتی دست شما را می گیرد، گرم به او لبخند بزنید. به او بفهمانید وقتی او غافلگیرانه شما را می بوسد یا شما را در آغوشی دوست داشتنی می گیرد، او را دوست دارید. مثالی برای او باشید و عشق خود را نشان دهید، بنابراین می دانید که او هم خوب کار می کند.

به عنوان یک مربی عاشق، کارهایی را برای عشق خود انجام دهید که دوست دارید مانند قانون طلایی محبت برای شما انجام دهد. کلمات عاشقانه نجوا کنید، دست او را بگیرید و کارهای خارق العاده ای برای او انجام دهید. می توانید نکته را جلب کرده و ابراز محبت های خود را پرورش دهید.

5. شخص ثالث را برای کمک درگیر کنید

درخواست کمک برای بهبود رابطه شرم آور نیست. انعکاس عشق و اشتیاق خود برای تقویت روابطی که شما را به هم نزدیک می کند. برای برخی از زوج ها، مبارزه با کمبود محبت یک زوج ممکن است به مشاوره تخصصی احتیاج داشته باشد.

ممکن است برخی از آسیب های گذشته یا مسائل دیگری وجود داشته باشد که باید برطرف شود. ممکن است فکر کنید که کم شدن محبت عاشق شما به نوعی تقصیر شما بوده است. مشاوره زوجین را با یک مشاور حرفه ای در نظر بگیرید که به احساسات و موقعیت شما کمک کند.

اگر همسرتان در دیدن یک مشاور حرفه ای مردد است، ممکن است فکر کنید با یک بزرگ خانواده یا دوست معتمد صحبت کنید. با این نگرش وارد شوید که این مشکل ماست، نه فقط مشکل یک نفر. شفقت شما ممکن است همان چیزی باشد که باعث می شود احساسات خود را رو کنید.

6. بیاموزید با هم بازیگوش باشید

آخرین باری که با هم تفریح کرده اید کی بوده است؟ برای یک رابطه رضایت بخش، چیزهایی بیش از صمیمیت وجود دارد. محبت بازیگوشانه آتش عشق را شعله ور می کند و رابطه را تازه و زنده نگه می دارد. آیا شما یا شریک زندگی تان یکدیگر را قلقلک می دهید؟ چه چیزی از قلقلک و قهقهه زدن لذت بیشتری دارد؟

خنده بی خودی را یاد بگیرید و با یکدیگر بخندید. یک بازی تگ را در پاسیو بازی کنید که با بوسه به انتها می رسد یا با هم در یک وان آب گرم غوطه ور شوید.

7. صبور باشید و درک کنید

مردم نمی توانند به سادگی به گذشته نگاه کنند و چیزهایی که از آن آموخته اند را تغییر دهند. همانطور که برای شناختن و عاشق شدن افراد زمان لازم بود، یادگیری محبت بیشتر یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. این فرایند ممکن است صبر شما را آزمایش کند اما ارزش انتظار را دارد.

اگر معشوق تان دیروز دست شما را گرفت و بغل کرد و امروز کمی دور به نظر می رسد، ناامید نشوید. به جای ناامید شدن، در نظر بگیرید که به او بگویید زمانی را که قبلاً با هم بودید دوست دارید. تذکرات و تشویق های ملایم به وی می تواند تفاوتی ایجاد کند.

نکات نهایی در مورد ایجاد پیوند عاطفی برای زندگی

در هر رابطه ای، هر دو شریک زندگی محتاج و شایسته محبت هستند. اگر شما و معشوقتان در یک خط نیستید، می توانید برای دستیابی به یک نقطه مشترک به وضوح با هم کار کنید. یک رابطه عاشقانه تر می تواند شما را به یک عمر عشق و تعهد نزدیک کند.

منبع:

newschant

منبع: هفت گنج

به "7 راهکار برای اینکه همسرتان کم به شما ابراز محبت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 راهکار برای اینکه همسرتان کم به شما ابراز محبت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید