طراحی لوگو

ایلان ماسک یادگاری های توییتر را حراج کرد، عکس

دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک در چند وقت گذشته مشغول تغییر توییتر به X بوده است و حالا این مولتی میلیاردر، تابلوهای ساختمان توییتر و بعضی اقلام دیگر آن را تنها چند هفته پس از ری برند شرکت به حراج گذاشته است.

19 مرداد 1402

الکترونیک آرتز از ساخت بازی UFC 5 اطلاع داد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی با انتشار تیزری اعلام نموده است که بازی UFC 5 در حال توسعه است.

21 تیر 1402

کهکشانی ها در چین غوغا به پا کردند ، عکس

مجموعه ای از سری محصولات جیلی تحت نام گلکسی (کهکشان) شروع به کار نموده است.این مجموعه شامل 7 مدل خواهد بود که یکی از آنها L7 نام دارد.

22 اسفند 1401

عکس، مسی هم تیمی هایش را طلاباران کرد ، کادوی لاکچری فوق ستاره برای بازیکنان آرژانتین

کاپیتان تیم ملی آرژانتین کادویی خاص برای اعضای تیم ملی کشورش تدارک دید.

11 اسفند 1401

پینین فارینا کامبیانو؛ مدادی که هیچوقت تمام نمی شود

مدادی که هرگز تمام نمی شود و طرحی الهام گرفته از ماشین های لوکس دارد. قلم پینین فارینا کامبیانو (Forever Pininfarina Cambiano Pen) حاصل یک ترکیب جادویی است؛ در حقیقت یک تیم لوازم التحریرسازی (Napkin Forever) ضمن همکاری با متخصصان زبده یک استودیوی طراحی ماشین (Pininfarina)، سعی کردند...

2 آذر 1401

سریال چیزهای عجیب چگونه ژانرهای علمی، تخیلی و وحشت را ترکیب کرده؟

تریلر فصل تازه سریال پرطرفدار نتفلیکس، چیزهای عجیب (Stranger Things) به تازگی منتشر شده است و مخاطبان را بار دیگر به شهر کوچک هاوکینگز برد. در نتیجه اتفاقات فصل سوم، گروه شخصیت های اصلی داستان بیش از هر زمان دیگری از هم جدا شده اند. اما با نزدیک شدن جنگی فراطبیعی،...

21 خرداد 1401

اینویت؛ کراس اوور چینی با 5 نمایشگر دیجیتال

فضای داخل کابین ME7 برای علاقه مندان به فناوری بسیار جذاب خواهد بود، زیرا از 5 نمایشگر دیجیتال استفاده شده که دو مورد از آن ها برای سرنشین های عقب نصب شده است.

14 آبان 1399