اسنوپ داگ به کال آو دیوتی موبایل، ونگارد و وارزون می آید!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، در اخر فروردین سال جاری رپر معروف اسنوپ داگ (Snoop Dogg) به بازی ندای وظیفه (Call of Duty) به عنوان یک اپراتور اضافه خواهد شد. او وارد بازی های ندای وظیفه موبایل، ونگارد (Vanguard) و وارزون (Warzone) خواهد شد.

اسنوپ داگ به کال آو دیوتی موبایل، ونگارد و وارزون می آید!

اول از همه اسنوپ داگ در فصل 3 بازی ندای وظیفه موبایل ظاهر خواهد شد. او با ظاهر خاص خود در این عناوین حضور دارد. برای مثال یک گردن بند بزرگ به همراه اسلحه ای که یک پوشش طلایی داشته و مواردی دیگر که شاخصه او است. از طرفی مرگ او نیز انیمیشن خاص خود را خواهد داشت. نکته اینجاست که اگر شما فرد دیگری را از بین ببرید، این انیمیشن مرگ بهتر خواهد شد! در تاریخ 30 فروردین این کرکتر به صورت کامل ارائه خواهد شد. یعنی صدای او و حرف های او نیز در بازی حضور خواهند داشت.

در نسخه ونگارد و وارزون بسته شامل اسنوپ داگ شامل 10 آیتم نو نیز خواهد بود. با این حال 3 عدد از این موارد مخصوص نسخه ونگارد است. همینطور اینکه چندین مأموریت خاص برای این کرکتر نیز وجود دارد.

این اولین بار نیست که اسنوپ داگ وارد دنیای بازی ندای وظیفه شده است. این رپر در بازی ندای وظیفه: ارواح (Call of Duty Ghosts) نیز حضور داشت. البته تنها صدای وی در بازی ارواح وجود داشته است.

در این مدت کرکترهای بسیاری وارد عناوین مختلف شده اند. مخصوصاً حضور بسیاری از سلبریتی ها مثل دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان راک، آریانا گرانده (Ariana Grande) و بسیاری از افراد دیگر در عناوینی مثل فورتنایت حضور داشتند. نکته اینجاست که ندای وظیفه به ندرت چنین مواردی را به عناوین خود اضافه می نماید. حال تصمیم گرفته که وارد این بازی افزودن کرکتر مختلف شده و با یکی از معروف ترین رپرها کار را آغاز کند. اسنوپ داگ از هواداران بزرگ ندای وظیفه است. چندین بارهم شده که این بازی را استریم نموده و یا در خصوص آن صحبت کند.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسنوپ داگ به کال آو دیوتی موبایل، ونگارد و وارزون می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنوپ داگ به کال آو دیوتی موبایل، ونگارد و وارزون می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید