برترین سرخ کن بدون روغن با بودجه زیر 10 میلیون

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران- قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863 که یکی از برترین گزینه های موجود در بازار است، به حدود 25 میلیون تومان رسیده. گران است. خیلی هم گران. یک ماه پیش همین سرخ کن را تقریبا 20 میلیون می فروختند و آنطور که فروشنده های لوازم خانگی می گویند، در لیست پرفروش ترین سرخ کن های فعلی به جای مدل های گرانقیمت، گزینه های مالی حضور دارند.

برترین سرخ کن بدون روغن با بودجه زیر 10 میلیون

شماره یک| سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200 از نظر فروشنده های لوازم خانگی الان یکی از گزینه هایی است که فروش خوبی دارد. حداقل برای آن هایی که هوادار فیلیپس هستند و دیگر دستشان به سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863 نمی رسد، جایگزین بدی نیست. آن را هفت میلیون و 250 هزار تومان می فروشند، با این تفاوت که ظرفیت این یکی نسبت به مدل HD9863 کمتر است و تقریبا به چهار لیتر می رسد. برخلاف سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863، سرخ کن بدون روغن مدل HD9200 نمایشگر لمسی ندارد و به جای آن دوتا دکمه چرخشی آنالوگ برای معین دما و تایم دیده می گردد. با سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200 می گردد برای چهار نفر، سیب زمینی، اسنک، مرغ، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی و کیک و ... درست کرد.

شماره دو| قیمت سرخ کن بدون روغن ساچی مدل NL-AF-4777 به حدود هشت میلیون تومان رسیده است. آن را به عنوان یکی از سرخ کن های مالی معرفی می کنیم، اما این را هم باید اضافه کنیم که یک ماه پیش می شد سرخ کن بدون روغن ساچی مدل NL-AF-4777 را می توانستیم با حدود شش میلیون و 500 هزار تومان بخریم. سرخ کن بدون روغن ساچی یک مدل با نمایشگر لمسی است و هفت برنامه مختلف پخت وپز دارد. ظرفیت آن هفت لیتر است و به جز قابلیت سرخ کردن مواد غذایی، امکان خشک کردن میوه هم با آن وجود دارد. از همین برند ساچی چیز هایی مثل دونات ساز، اسپرسوساز، و وافل ساز در فروشگاه های لوازم خانگی دیده می گردد.

شماره سه| سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S را باید یکی مقرون به صرفه ترین گزینه ها در بازار بدانیم. سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S درحال حضر دو میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد و حداقل در یکی، دو ماه قبلی گران نشده است. ظرفیت سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S حدود شش لیتر است و یک مرغ کامل داخل آن جا می گردد. صفحه نمایش لمسی و داشتن هشت برنامه مختلف برای درست کردن مواد غذایی جزو مهمترین امکانات سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S به شمار می آید و داشتن سینی دو طبقه امکان پخت همزمان دوتا غذا را فراهم می نماید. سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18S را در بازار با دوتا رنگ مشکی و نقره ای پیدا می کنید که بعضی از فروشنده های لوازم خانگی مدل مشکی را گران تر می فروشند.

شماره چهار| قیمت سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA حدود شش میلیون و 500 هزار تومان است. در اولین روز های بهمن سال جاری همین سرخ کن را در فروشگاه های لوازم خانگی حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان می فروختند و ظرف یک ماه 45 درصد گران شده است. در این محصول خبری از نمایشگر لمسی نیست و به جای آن یک صفحه نمایش LED روی سرخ کن دیده می گردد. ظرفیت سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA تقریبا به 3.5 لیتر می رسد که برای یک تا سه نفر مناسب است. سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MI SMART FA را می گردد به وسیله اپلیکیشن مخصوص به گوشی های هوشمند شیائومی متصل کرد و از راه دور برنامه پخت وپز آن را کنترل کرد.

شماره پنج| سرخ کن بدون روغن همیلتون HAO-7725 با مدل هایی که تا اینجا آنالیز کردیم، یک فرق بزرگ دارد. مخزن آن شیشه ای است و موقع پخت، می گردد به مراحل درست شدن غذا نظارت داشت. آن را به عنوان یک سرخ کن بدون روغن با ظرفیت 12 لیتر معرفی می نمایند که دوتا سبد مجزا دارد و با آن می گردد 10 تا برنامه مختلف پخت وپز را انجام داد. سینی چکه گیر و سیخ جوجه گردان جرو اقلامی که در جعبه سرخ کن بدون روغن همیلتون دیده می گردد و صفحه نمایش آن از نوع لمسی است. قیمت سرخ کن بدون روغن همیلتون مدل HAO-7725 در حال حاضر نزدیک هشت میلیون و 500 هزار تومان است و در هفته های اخیر این عدد در فروشگاه های لوازم خانگی دست نخورده است.

محبوب ترین سرخ کن بدون روغن در فروشگاه های لوازم خانگی

برند

مدل

ظرفیت

قیمت

فیلیپس

HD9200

چهار لیتر

هفت میلیون و 250 هزار تومان

ساچی

NL-AF-4777

هفت لیتر

هشت میلیون تومان

سیلورکرست

18S

شش لیتر

دو میلیون و 500 هزار تومان

شیائومی

MI SMART FA

3.5 لیتر

شش میلیون و 500 هزار تومان

همیلتون

HAO-7725

12 لیتر

هشت میلیون و 500 هزار تومان

منبع: فرارو

به "برترین سرخ کن بدون روغن با بودجه زیر 10 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سرخ کن بدون روغن با بودجه زیر 10 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید