تحقیق درباره درز اطلاعات هسته ای آمریکا

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، آمریکا در حال تحقیق درباره گزارش هایی است که نشان می دهد اطلاعات مرتبط با محل استقرار سلاح های اتمی این کشور در اروپا افشا شده است.

تحقیق درباره درز اطلاعات هسته ای آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت که نیروی هوایی ارتش آمریکا در حال تحقیق درباره گزارش هایی است که بر اساس آنها شماری از نیروهای این بخش از ارتش آمریکا به دلیل استفاده از بعضی اپلیکیشن های تلفن های همراه اطلاعات محل استقرار مراکز سلاح های هسته ای را در اروپا علنی نموده اند.

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا موضوع افشای اطلاعات مرتبط با محل استقرار سلاح های اتمی این کشور را در اروپا تایید نموده و گفته است سیاست وزارت دفاع آمریکا این است که گزارش ها درباره وجود یا نبود تسلیحات هسته ای این کشور را در یک نقطه خاص تایید یا رد نکند. وی گفته امنیت همه سلاح های آمریکا تضمین شده است.

هفته گذشته سایت تحقیقی بلینگکت در گزارشی اظهار داشت نیروهای آمریکایی که در اروپا مسئول محافظت از سلاح های اتمی این کشور در اروپا هستند از بعضی اپلیکیشن ها استفاده می نمایند که آنها اطلاعات هسته ای حساس آمریکا و محل استقرار و ذخیره سازی این تسلیحات را در اروپا علنی می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تحقیق درباره درز اطلاعات هسته ای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق درباره درز اطلاعات هسته ای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید