تست مقاومت وان پلاس نورد در برابر خط و خش و خمیدگی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، وان پلاس نورد به تازگی به عنوان یک گوشی میان رده اما قدرتمند معرفی شد که باید آن را از همه لحاظ نسخه ضعیف تر سری وان پلاس 8 دانست. از آن جایی که بسیاری از کاربران این محصول را بهترین میان رده موجود در بازار می دانند، زک نلسون (با نام کاربری Jerryrigeverything) تصمیم گرفت به تست مقاومت وان پلاس نورد بپردازد تا ببینیم آیا نماینده جذاب وان پلاس از لحاظ کیفیت بدنه هم خواهد درخشید یا خیر.

تست مقاومت وان پلاس نورد در برابر خط و خش و خمیدگی

سری وان پلاس 8 یکی از بهترین محصولاتی هستند که وان پلاس تا به امروز راهی بازار کرده اما متاسفانه به دلیل بهره مندی از قطعات سخت افزاری گران قیمت نظیر اسنپدراگون 865، مودم 5G، دوربین و نمایشگرهای بسیار با کیفیت و مواردی از این دست، قیمت تمام شده بسیار بالایی داشته و هر کسی توانایی خرید آن ها را ندارد. با در نظر دریافت این موضوع، شرکت چینی تصمیم گرفت محصولی میان رده را با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G راهی بازار کند تا بدین ترتیب کاربران با بودجه محدود هم بتوانند از گوشی هوشمندی با قابلیت های جذاب بهره مند شوند.

وان پلاس نورد اما همان گوشی میان رده وان پلاس است که مدت ها منتظر رونمایی از آن بودیم. محصولی که به پردازنده اسنپدراگون 765G مجهز شده و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کند. نمایشگر این گوشی به نسبت پرچم دارهای سری 8 کمی کوچک تر است، در بخش دوربین شاهد سنسور تله فوتو نیستیم و فریم دور بدنه نیز از جنس پلاستیک ساخته شده، در حالی که پرچم داران شرکت از فریم فلزی بهره می برند و شاید بتوان این موضوع را مهم ترین تفاوت در کیفیت ساخت بدنه در نظر گرفت.

  • مقایسه مشخصات فنی وان پلاس نورد 5G با گلکسی A71 5G و آیفون SE 2020

میان رده وان پلاس اما نتوانست در برابر آخرین تست سنگین زک نلسون از خود مقاومت نشان دهد و خم شد. مانند هر گوشی دیگری که نتوانست در این بخش دوام بیاورد، وان پلاس نورد نیز دقیقا از زیر کلیدهای کنترل صدا ترک برداشت و در نهایت خم شد. در باقی تست ها عملکرد این محصول کاملا مشابه پرچم دار شرکت بود. یعنی برداشتن خط و خش در فشار سطح 6، مقاومت در برابر آتش و مواردی از این دست.

با این اوصاف نمی توان عملکرد وان پلاس نورد را ناامید کننده دانست. باید به این نکته توجه داشته باشیم که این محصول در درجه اول یک میان رده است و بنابراین سطح انتظاراتمان باید کاهش پیدا کند. از طرفی احتمال وارد شدن فشارهای سنگین این چنینی به گوشی در دنیای واقعی بسیار پایین است بنابراین می توانیم بگوییم این گوشی توانست نمره قبولی را به عنوان یک میان رده دریافت کند.

نظر شما در رابطه با تست مقاومت وان پلاس نورد چیست؟ آیا کیفیت ساخت این محصول به عنوان یک میان رده در سطح قابل قبولی واقع شده است؟

  • ویدئوی تست مقاومت گوشی وان پلاس 8 پرو منتشر شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تست مقاومت وان پلاس نورد در برابر خط و خش و خمیدگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست مقاومت وان پلاس نورد در برابر خط و خش و خمیدگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید