طرز تهیه توپک پنیر و انار؛ میان وعده ای متفاوت برای شب یلدا

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، اگر در پی یک خوراکی خوشمزه و متفاوت با انار هستید، جای درستی آمدید. توپک پنیر و انار یک میان وعده خوشمزه است که از ترکیب پنیر خامه ای و چند ماده دیگر و البته انار تهیه می گردد. باید بگوییم ترکیب طعم پنیر خامه ای با انار، مزه تازه و متفاوتی را ایجاد می نماید که از چشیدن آن غافلگیر خواهید شد و حتما هوادار این میان وعده می شوید. پس با ما در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ همراه باشید تا طرز تهیه توپک پنیر و انار را آموزش دهیم.

طرز تهیه توپک پنیر و انار؛ میان وعده ای متفاوت برای شب یلدا

توپک پنیر و انار

توپک پنیری با تزیین انار روشی ابتکاری و منحصربه فرد برای تهیه یک میان وعده خوشمزه است. این توپک پنیری خوشمزه با روکش دانه های یاقوتی انار، علاوه بر طعمی لذیذ، جلوه زیبا و خاصی هم دارد.

مواد لازم

  • انار: 3 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای: 200 گرم
  • بادام زمینی خرد شده: یک قاشق غذاخوری
  • جعفری خرد شده: یک قاشق غذاخوری
  • مغز گردو: یک چهارم پیمانه
  • فلفل قرمز و پودر پاپریکا: از هر کدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه توپک پنیر و انار

1.

برای آماده کردن این توپک خوشمزه و مجذوب نماینده، ابتدا پنیر خامه ای را درون ظرف ریخته و به آن جعفری خرد شده، گردوی خرد شده، بادام زمینی خرد شده و ادویه ها را اضافه می کنیم و به خوبی تمام مواد را باهم مخلوط می کنیم.

2.

بعد از اینکه تمامی مواد را باهم مخلوط کردیم، به میزان یک قاشق غذاخوری از مواد پنیری زا برمی داریم و با دست به خوبی فرم می دهیم تا دایره ای شکل گردد.

3.

بعد از اینکه توپک پنیری را آماده کردیم، آن را درون دانه های انار قرار می دهیم و کاملا با انار روکش می کنیم و در آخر با ریحان تازه تزیین می کنیم.

این توپک مجذوب نماینده یلدایی را می توانیم با انواع کراکر نمکی سرو کنیم.

-

وبلاگ تجهیزات شبکه مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ تجهیزات شبکه در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ تجهیزات شبکه، به طور مستقیم از وبلاگ تجهیزات شبکه کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ تجهیزات شبکه به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ تجهیزات شبکه مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه توپک پنیر و انار؛ میان وعده ای متفاوت برای شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه توپک پنیر و انار؛ میان وعده ای متفاوت برای شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید