قانون جدید در آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تصویب قانون رابرت لوینسون توسط سنای آمریکا دست رئیس جمهور این کشور برای اعمال تحریم های بیشتر را باز کرد.

قانون جدید در آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سنای آمریکا قانون رابرت لوینسون برای بازپس گیری گروگان ها و پاسخگو قرار دادن گروگان گیری را تصویب کرد

باب منندز، کننده دموکرات ایالت نیوجرسی در سنای آمریکا و نفر دوم کمیته روابط خارجی سنا در پیامی گفت طرح قانون رابرت لوینسون برای بازپس گیری گروگان ها و پاسخگو قرار دادن گروگان گیری با اجماع کامل در سنا تصویب شد.

این مصوبه سنا، که روز سه شنبه 27 خرداد ماه در سنا تصویب شده است، نهادها و راهکارهایی را برای رسیدگی به شرایط شهروندان آمریکایی که در خارج از کشور دستگیر و زندانی می شوند، پایه گذاری می کند.

این طرح قانونی همچنین به رئیس جمهوری آمریکا و کننده ویژه در امور گروگان ها اختیارات بیشتری می دهد تا امور مرتبط به بازپس گیری و آزادی گروگان ها را دنبال کنند.

آمریکا مدعی است ،رابرت (باب) لوینسون از مأمورین سابق اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) در اسفند 1385 در جزیره کیش ایران ناپدید شده است.

  • حکم توجیه ناپذیر دادگاه فدرال آمریکا | ایران مسئول مستقیم ربودن لوینسون است
  • ادعای تازه؛ جاسوس سیا قبل از کرونا در ایران مرد
  • ادعای مقامات آمریکایی درباره مرگ لوینسون در ایران | پمپئو: تنها ایران می داند چه اتفاقی افتاده است

بنا بر این مصوبه سنا، رئیس جمهوری آمریکا از اختیار وضع تحریم و اجرای اقدامات تنبیهی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی دخیل در امر گروگان گیری و دستگیری شهروندان آمریکایی را پیدا می کند. این طرح قانونی در راستای اقدامات اجرا شده برای آزادسازی رابرت لوینسون، نام او را بر خود دارد.

  • منبع: پایش آمریکا و سازمان ملل
منبع: همشهری آنلاین

به "قانون جدید در آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون جدید در آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید