قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، محمد مهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برنامه های توسعه و پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنر این دیار استقبال می کنیم.

قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است

وی با بیان اینکه کردستان به عنوان استان فرهنگ و هنر شناخته شده است، اضافه نمود: ما خود را خادمان مردم استان می دانیم و در این سفر هم برنامه های مطلوبی در حوزه فرهنگ و هنر تدارک دیده شده و اجرایی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با یاری استاندار قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری استان برداشته شده است، گفت: با حمایت های استاندار مسیر توسعه و رشد فرهنگی استان در حال طی شدن است.

اسماعیلی بر عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه فرهنگ و هنر تاکید و افزود: این وزارتخانه با همه امکانات خود در حوزه فرهنـگ و هنر بیشتر از گذشته پای کار است و فعالیت های فرهنگی و هنری در استان کردستان از اولویت های اصلی ما است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که بتازگی به ونزوئلا سفر نموده بود در شرح دستاوردهای سفرش به این کشور گفت: در جریان این سفر گام های بلندی در توسعه روابط فرهنگی ایران و ونزوئلا برداشته شد.

محمد مهدی اسماعیلی در راس هیاتی پیش از ظهر پنجشنبه وارد استان فرهنگی کردستان شد و مورد استقبال استاندار کردستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولان نهاده شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از پروژه تالار مرکزی سنندج بازدید می نماید تا در جریان آخرین شرایط اجرایی این طرح مهم حوزه فرهنگ و هنر کردستان قرار بگیرد.

حضور در نگارخانه هنر سنندج و بازدید از نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان کردستان نیز از برنامه های اسماعیلی در سفر به کردستان است.

وزیر فرهنگ سپس برای حضور و سخنرانی در یادواره شهدای 15 خرداد 1363 بانه راهی این شهر مرزی می گردد و پس از آن نیز از یادمان شهدای 15 خرداد بانه با حضور اسماعیلی رونمایی می نماید.

به گزارش خبرنگار وبلاگ تجهیزات شبکه در سنندج، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس هیاتی پیش از ظهر پنجشنبه برای پیگیری و بازدید از روند اجرای تالار مرکزی سنندج و حضور در یادواره شهدای 15 خرداد 63 بانه و چند برنامه فرهنگی و هنری به کردستان سفر کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید