میکی ماوس دیزنی آیین نوروز و چهارشنبه سوری را به بچه ها دنیا معرفی کرد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، 23 اسفند و همزمان با مراسم چهارشنبه سوری، شرکت والت دیزنی برای اولین بار انیمیشنی به مناسب نوروز در کانال دیزنی جونیور منتشر نموده است. در این انیمیشن کوتاه میکی ماوس، اولین و محبوب ترین شخصیت شرکت دیزنی، ضمن تبریک نوروز به زبان فارسی و انگلیسی مراسم و آیین نوروزی و چرایی انجام آن ها را به بچه ها دنیا شرح می دهد.

میکی ماوس دیزنی آیین نوروز و چهارشنبه سوری را به بچه ها دنیا معرفی کرد

میکی موس توضیحات خود را با مراسم چهارشنبه سوری و معانی نمادین پریدن از روی آتش آغاز می نماید در ادامه سفره هفت سین و عناصر آن را معرفی می نماید. در خاتمه نیز میکی موس از سیزده بدر به عنوان جشن خاتمه تعطیلات نوروز که افراد در آن همراه با خانواده در طبیعت به شادی و پایکوبی می پردازند یاد می نماید.

این ویدیو در کانال دیزنی جونیور که کانال مخصوص بچه ها دیزنی است منتشر شده و می تواند نقش بزرگی در آشنایی بچه ها دنیا با این عید باستانی که در چندین کشور دنیا جشن گرفته می گردد داشته باشد.

شرکت دیزنی مهم ترین کمپانی انیمیشن سازی دنیا است و میکی ماوس یکی از محبوبترین مخلوقات شخص آقای والت دیزنی است که سال 1928 در یک سریال کارتونی کوتاه به دنیا آمد. میکی ماوس خیلی زود در دنیا محبوب و مشهور بود چون نماینده همه آن چیزهایی بود که والت دیزنی دوست داشت انیمیشن های استودیویش به آن ها شناخته گردد: شادی، بامزگی، رویا و بخصوص توانایی اینکه اعضای خانواده را کنار یکدیگر جمع کند.

میکی ماوس القاکننده افکار و انرژی های مثبت بود. و یکی از پرطرفدارترین شخصیت های انیمیشنی در سرتاسر دنیا است. نمادی شبیه کوکاکولا که حال آدم ها را خوش می نماید. درنتیجه معرفی نوروز و آیین های ایرانی به وسیله کاراکتر میکی ماوس برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند بازتاب های خیلی خوبی در سرتاسر دنیا نسبت به آیین های اصیل ایرانی ایجاد کند. در آستانه سال نو امیدواریم از تماشای این ویدیو لذت ببرید و برایتان سالی خوش آرزومندیم.

لیوان مدل میکی موس مجموعه دو عددی

85,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "میکی ماوس دیزنی آیین نوروز و چهارشنبه سوری را به بچه ها دنیا معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکی ماوس دیزنی آیین نوروز و چهارشنبه سوری را به بچه ها دنیا معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید