سریال و پخش خانگی

افزایش طول عمر باتری موبایل اندرویدی با 14 ترفند اثبات شده

آیا باتری گوشی اندروید شما خیلی سریع خالی می گردد؟ در این مقاله با 14 نکته اثبات و آزمایش شده قصد داریم طول عمر باتری موبایل را تا حد امکان بیشتر کنیم.

21 مهر 1402

زندایا چقدر ثروت دارد و آن را چگونه خرج می نماید؟

زندایا حالا در 26 سالگی یکی از پیروز ترین بازیگران جوان هالیوود است. او از فعالیتش در سینما و تلویزیون و قرارداد های تبلیغاتی اش میلیون ها دلار کسب عایدی نموده است. ثروت او نزدیک به 20 میلیون دلار تخمین زده شده است. اما او این ثروت را دقیقاً چگونه به دست...

3 مرداد 1402

6 راز شگفت انگیز درباره فیلم ها و سریال ها که نمی دانستید

فیلم خوب مانند بازی جومانجی است؛ به معنای واقعی کلمه، تماشاچیانش را به درون دنیای خودش می کشد. با این حال، فرآیند فراوری فیلم ها هم کمتر از نتیجه آن جالب نیست و می تواند واقعاً مهیج باشد.

31 تیر 1402

پژمان جمشیدی مربی فوتبال می گردد

پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که چند سالی است به بازیگری روی آورده میخواهد دوران مربیگری را طی کند.

29 خرداد 1402

10 شخصیت برتر سریال انیمیشنی آبشار جاذبه از بدترین تا برترین

این روزها که بازار راه اندازی های مجدد داغ است، سریال ها و فیلم های زیادی با بازیگران تازه و چهره های تازه ساخته می شوند. سریال انیمیشنی آبشار جاذبه (Gravity Falls) محصول دیزنی که خیلی زود به انتها رسید، در میان این آثار یکی از برترین ها بود. از زمانی که پخش سریال...

30 اردیبهشت 1402

نمایش شکوه و عظمت تایتانیک در اولین مدل سه بعدی، عکس

زومیت نوشت: مدل سه بعدی کشتی غرق شده تایتانیک، از ترکیب بیش از 700 هزار عکسی که زیردریایی ها از آن گرفته اند ایجاد شده است.

29 اردیبهشت 1402

افشاگری هومن حاجی عبداللهی درباره دلیل توقف ساخت سریال مرکز

پس از گذشت سه سال از توقف پروژه مرکز، هومن حاجی عبداللهی با انتشار یک پست اینستاگرامی به حدس های تازه دامن زده است. او نوشته است که خانواده مرکز مسئله ای با هم ندارند و مشکل از ما نیست.

9 اردیبهشت 1402

میکی ماوس دیزنی آیین نوروز و چهارشنبه سوری را به بچه ها دنیا معرفی کرد

23 اسفند و همزمان با مراسم چهارشنبه سوری، شرکت والت دیزنی برای اولین بار انیمیشنی به مناسب نوروز در کانال دیزنی جونیور منتشر نموده است. در این انیمیشن کوتاه میکی ماوس، اولین و محبوب ترین شخصیت شرکت دیزنی، ضمن تبریک نوروز به زبان فارسی و انگلیسی مراسم...

24 اسفند 1401

قسمت اول سریال آخرین بازمانده از ما؛ افتتاحیه ای به مراتب غم انگیزتر از بازی اصلی

نیل دراکمن نویسنده و توسعه دهنده بازی های ویدیویی شرکت ناتی داگ، سال 2013 بازی آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) را روانه بازار کرد و گیمرها با یکی از دل خراش ترین افتتاحیه های بازی های ویدویی روبرو شدند (البته بعدها در قسمت دوم، همین بازی رکورد خودش را شکست...

6 بهمن 1401

10 فیلم فانتزی که به توصیه نویسنده سریال بازی تاج و تخت باید ببینید

جرج آر. آر. مارتین نویسنده سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و تمام داستان هایی است که در وستروس اتفاق می افتد. او آشکارا از هواداران پروپاقرص فیلم های فانتزی است. در این مطلب 10 فیلم فانتزی مورد علاقه جرج آر. آر. مارتین، این نویسنده خلاق را نام بردیم.

25 دی 1401

گریم عجیب فاطمه گودرزی در نقش پیرمرد

گریم فاطمه گودرزی در نقش یک پیرمرد را در ادامه ببینید.

26 آذر 1401

4 درس انیمیشن های پیکسار درباره معماری

پیکسار در بیست سال گذشته مخاطبان زیادی را مجذوب خودش کرده است. داستان اسباب بازی (Toy Story) به عنوان اولین فیلم این استودیو سال 1995 با 362 میلیون دلار پرفروش ترین فیلم باکس آفیس جهانی لقب گرفت. پس از آن زندگی یک حشره (A Bugs Life) با فروش 363 میلیون دلار، داستان اسباب...

6 آذر 1401

فیلم اِنولا هولمز 2؛ ماجراجویی تماشایی خواهر شرلوک هولمز!

انولا هولمز 2 (Enola Holmes 2) یک داستان کارآگاهی دیدنی دربارۀ ماجراجویی های خواهر کوچکتر شرلوک هولمز است؛ دختری شاداب و شجاع که شاید شیوۀ کارش شبیه برادرش نباشد، اما به همان اندازه پیروز و درجه یک است.

17 آبان 1401

ردپای تکرار در سریال های تلویزیونی؛ شباهت معنادار افرا به بی همگان و آتش سرد به بی نشان!

ضروری است سریال سازان با نگاهی به الگو های تازه، پیچیدگی و کلاف سردرگم را چاشنی ترسیم فضای قصه، شخصیت پردازی کاراکتر ها و روایت داستان هایشان نمایند به جای اینکه به کلیشه ها متوسل شوند.

2 آبان 1401

قصه دختری که رویایش را محقق کرد

سوسن در سحر می شکفد به کارگردانی روح الله اکبری قصه زندگی دختر عشایری است که علیه تفکر غلط شوریده است. این مستند شنبه، نهم مهر ماه ساعت 20 از شبکه مستند پخش می گردد.

9 مهر 1401

سریال چیزهای عجیب چگونه ژانرهای علمی، تخیلی و وحشت را ترکیب کرده؟

تریلر فصل تازه سریال پرطرفدار نتفلیکس، چیزهای عجیب (Stranger Things) به تازگی منتشر شده است و مخاطبان را بار دیگر به شهر کوچک هاوکینگز برد. در نتیجه اتفاقات فصل سوم، گروه شخصیت های اصلی داستان بیش از هر زمان دیگری از هم جدا شده اند. اما با نزدیک شدن جنگی فراطبیعی،...

21 خرداد 1401

اسنوپ داگ به کال آو دیوتی موبایل، ونگارد و وارزون می آید!

در اخر فروردین سال جاری رپر معروف اسنوپ داگ (Snoop Dogg) به بازی ندای وظیفه (Call of Duty) به عنوان یک اپراتور اضافه خواهد شد. او وارد بازی های ندای وظیفه موبایل، ونگارد (Vanguard) و وارزون (Warzone) خواهد شد.

18 خرداد 1401

لمس قصه های بچگانه در موزه هانس کریستین اندرسن

ایرنا/ این خبر پیرامون لمس قصه های بچگانه در موزه هانس کریستین اندرسن برای شما نوشته شده است.

22 اردیبهشت 1401

اندام ظریف و مجذوب کننده لاله مرزبان

به گزارش ساعد نیوز، لاله مرزبان تصویری از اندام زیبا و مجذوب کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

31 فروردین 1401

این بازیگران متولد شب یلدا هستند !

خبرنگاران: آذر همزمان با سالروز تولد لاله اسکندری بازیگر مجذوب کننده سینمای ایران و سالروز درگذشت حمیده خیرآبادی و مرتضی احمدی می باشد.

4 بهمن 1400
تعداد: (36)