پلدختر؛ میزبان جشنواره استانی شعر نماز

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران/لرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر از برگزاری جشنواره استانی شعر نماز طی اسفندماه سال جاری به میزبانی این شهر اطلاع داد.

پلدختر؛ میزبان جشنواره استانی شعر نماز

غلام رضا محمودی امروز در جمع وبلاگ تجهیزات شبکه از برگزاری جشنواره استانی شعر نماز به میزبانی پلدختر اطلاع داد و اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی و هنری در اسفند ماه امسال به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این جشنواره در موضوعات اهمیت نماز، صندلی نماز و ... با اعلام فراخوان به شهرستان های استان لرستان کلید خورده است و در اسفندماه امسال با حضور شاعران برجسته از سراسر استان لرستان در پلدختر برگزار می گردد.

محمودی با اشاره به این که این جشنواره شعر نماز با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برگزار می گردد، افزود: از اهداف برگزاری این جشنواره می توان به آشنایی جوانان با جلوه های زیبای نماز و ترویج فرهنگ نماز در بین مردم اشاره نمود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: شاعران علاقمند به شرکت در این جشنواره شعر می توانند اشعار خود در قالب های مختلف را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلایم شهرستان پلدختر ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پلدختر؛ میزبان جشنواره استانی شعر نماز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلدختر؛ میزبان جشنواره استانی شعر نماز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید