کاهش مصرف 41 میلیون لیتر سوخت مایع در همدان

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: 41 میلیون لیتر مصرف سوخت مایع در همدان بهینه سازی شد

کاهش مصرف 41 میلیون لیتر سوخت مایع در همدان

محمد صادق محبی با اشاره به گازرسانی به واحد های تولیدی و صنعتی گفت: تا به امروز و از آغاز فعالیت دولت سیزدهم با حجم گاز جایگزین به اندازه 35 هزار مترمکعب بر ساعت از مصرف 41 میلیون لیتر سوخت مایع جلوگیری شده است.

او در نشست کمیته مصرف بهینه سوخت در استانداری همدان اضافه نمود: با جایگزین کردن سوخت گاز به جای سوخت مایع ضمن کاهش هزینه های مالی و خطرات حمل و نقل، آلودگی هوا نیز کاسته می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تاکید نمود: اندازه تخصیص گاز به نیروگاه مفتح در 6 ماهه اول سال نسبت به سال قبل 17 درصد افزایش داشته است.

محبی یادآور شد: با اجرای طرح های بهینه سازی برای مشترکینی که دارای موتورخانه گرمایش مرکزی هستند تا به امروز 365 مورد برطرف نقص شده که منجر به کاهش 15 درصدی در مصرف گاز طبیعی شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان نیز در سخنانی گفت: برای جلوگیری از روبرو شدن با کمبود گاز باید تمهیدات لازم برای استفاده از سوخت جایگزین اندیشیده گردد.

ظاهر پور مجاهد با اشاره به اینکه صنوف و کارگاه ها باید برای استفاده از گاز طبیعی در سامانه سدف ثبت نام نمایند، اضافه نمود: نانوایی ها، مدارس و گلخانه ها باید دارای امکان استفاده از سوخت جایگزین باشند.

او بر آمادگی برای ارائه تسهیلات به بعضی نانوایی های در استفاده از سوخت جایگزین تاکید نمود.

هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری (31 شهر)، 99.8 درصد جمعیت روستای (1041 روستا)، 15 شهرک صنعتی، 9 ناحیه صنعتی و 1014 واحد صنعتی استان همدان از گاز برخوردارند.

منبع: ایرنا

وبلاگ تجهیزات شبکه همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش مصرف 41 میلیون لیتر سوخت مایع در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مصرف 41 میلیون لیتر سوخت مایع در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید