گرفتار شدن جوان 25ساله داخل همزن برقی کارخانه

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مسئول آتش نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان 25 ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.

گرفتار شدن جوان 25ساله داخل همزن برقی کارخانه

به گزارش ایسنا، محمد حسن نیکومنش اظهار کرد: در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی فریمان مبنی بر گرفتار شدن فردی داخل همزن دستگاه کارخانه تولیدی لبنیات و پنیر پیتزا مستقر در شهرک صنعتی مهتاب فریمان، بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله 2 دستگاه خودروی آتش نشانی (سبک امداد و نجات و کامیون سنگین ایسوزو) به محل حادثه شهرک صنعتی مهتاب فریمان اعزام شدند، بیان نمود: در آنالیز های اولیه تعیین شد جوان 25 ساله در همزن برقی کارخانه گرفتار شده است.

مسئول آتش نشانی فریمان مطرح نمود: پس از رسیدن ماموران آتش نشانی به محل حادثه اقدامات لازم برای خارج کردن فرد از داخل همزن را انجام داده و پس از برشکاری، فرد گرفتار را از داخل مخزن همزن خمیر پیتزا خارج کردند و تحویل کارکنان اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه این جوان 25 ساله از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، گفت: رسیدگی به این حادثه حدود یک ساعت زمان برد. به کارگران توصیه می گردد هنگام کار با این گونه دستگاه ها و ماشین آلات خطرساز از هوشیاری و دقت عمل بالایی برخوردار باشند و موارد ایمنی را جدی بگیرند.

منبع: فرارو

به "گرفتار شدن جوان 25ساله داخل همزن برقی کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتار شدن جوان 25ساله داخل همزن برقی کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید