هوش مصنوعی

راهنمای خرید دانگل بلوتوث و معرفی 7 مدل برتر

امروزه دانگل بلوتوث به لطف هزینه پایین خرید، ویژگی ارتباطی بی سیم و سهولت دسترسی به دستگاه های پخش چندرسانه ای یکی از محبوب ترین و برترین سیستم های انتقال صوت و تصویر است.

4 مهر 1402

تب استفاده از ChatGpt به محل های کار در آمریکا رسیده است

یک نظرسنجی نو نشان می دهد بسیاری از کارکنان در بخش های متفاوت در امریکا برای انجام کارهای پایه ای شان به چت جی پی تی (ChatGPT) روی آورده اند

20 مرداد 1402

مسئولان شبکه اجتماعی چینی در ایران ، این پلتفرم برطرف فیلتر می گردد؟

متخصصان شرکت Anext، خدمات دهنده کسب وکار دوئین (TikTok) که یکی از شرکت های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به کشورمان، فردا، یکشنبه 11 تیرماه 1402 در اتاق بازرگانی تهران حاضر می شوند تا با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو نمایند.

10 تیر 1402

جدایی مدیر ارشد ایرانی از اپل خبرساز شد؛ علی فرهادی کیست؟

زومیت نوشت: علی فرهادی، رهبر پروژه یادگیری ماشین اپل، از این شرکت جدا شد. یادگیری ماشین یکی از فناوری های مهم استفاده شده در بسیاری از محصولات اپل است.

1 تیر 1402

چین بزرگترین سیستم هشدار زلزله دنیا را می سازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، مین ییرن رییس سازمان زلزله چین(CEA) گفت بخش اصلی ساخت سیستم تکمیل شده وEWWS تا سرانجام سال عملیاتی می گردد.

23 خرداد 1402

طرحی که مانع از شلیک سلاح هسته ای از طریق هوش مصنوعی می شود

لایحه ای که هوش مصنوعی را از دسترسی کامل به کدهای هسته ای منع می کند به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است.

10 اردیبهشت 1402

آیا می توانید بگویید کدام روجلد این مجله، یک عکس فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی است و کدام، یک عکس عادی است؟

یک مجله عکس فرانسوی تصویری فراوری شده با هوش مصنوعی (AI) را بر روی جلد خود منتشر نموده است تا آگاهی را در خصوص توانایی این فناوری در جعل عکس های معتبر افزایش دهد.

20 بهمن 1401

جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین

توییتر برنامه ریزی نموده تا شیوه جستجو را برای کاربران ساده تر کند. این به این معناست که وقتی کاربران قصد دارند دو یا چند توییت را همزمان مشاهده و دنبال نمایند محدودیت خاصی نداشته باشند.

5 دی 1401

رمزگشایی از چالش عکس 10 سال پیش در شبکه های اجتماعی ، یک تفریح ساده یا یک پروژه تشخیص چهره مخفیانه؟

آتلانتیک نوشت: اگر شما از افرادی هستید که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، حتما با چالش تازه 10 سال پیش و اکنون آشنا شده اید. این چالش با هدف آنالیز تغییرات ظاهری افراد طی 10 سال تشکیل شده است. هم اکنون بسیاری از کاربران در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر...

3 دی 1401

پروژه نو غول فناوری کلید خورد ، گوگل هوش مصنوعی را به سخت افزارها اضافه می نماید

گوگل ابزار جدیدی را برای توسعه سخت افزار های هوش مصنوعی خود در دست طراحی دارد. ابزاری که قرار است طیف وسیعی از خدمات را به کاربران ارائه کند.

29 آذر 1401

نگاهی متفاوت به لوازم خانگی با سبک گائودی

مارکوس برن، طراح گرافیک، با استفاده از نرم افزار تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در ترکیب با زیبایی شناسی معماری آنتونی گائودی، معمار اسپانیایی، مجموعه ای تصویری از لوازم خانگی با طراحی های جالب توجه را ارائه نموده است. این طراح گرافیک به نوعی...

21 آذر 1401

خودرو های لوکس و شگفت انگیز بیوک

خودروسازی آمریکایی بیوک Buick در جریان نمایشگاه خودرو گوانجو چین از دو خودروی مفهومی و آینده نگر نو با نام های GL8 Flagship و Smart Pod رونمایی نموده که از طراحی منحصر بفرد، آینده نگرانه و کاملاً لوکس برخورداراند و گفته می گردد می توانند دریچه ای نو به خودرو های...

25 تیر 1401

خودروی تازه بنز از جنس پسماند غذا و قارچ رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، هر چند خودرو در حال حاضر فقط طرح اولیه است اما رکورد بیشترین مسافت به ازای هر شارژ باتری را دارد. این درحالی است که یک بار شارژ خودروی برقی لوسید برای طی مسافت 520 مایل و تسلا برای طی 402 مایل کافی است.

31 فروردین 1401

چالشهای فناوری در عصر کرونا

نظرسنجی مدیران فناوری و اطلاعات شرکت ها نشان می دهد هوش مصنوعی، 5G و اینترنت اشیا از مهمترین فناوری های سال آینده میلادی هستند.

6 دی 1399

استارتاپی که تحریم و کرونا مانع موفقیتش نشد

شرکت سنس تایم که بزرگترین شرکت هوش مصنوعی چین به شمار می رود، با وجود این که از سوی دولت ترامپ تحریم شد، با بهره برداری از تقاضای رو به رشد برای نرم افزار تشخیص چهره اش در دوران کرونا از رونق و شکوفایی کسب و کارش برخوردار شده است.

22 مهر 1399

دوربین موبایل ابتلا به دیابت را شناسایی می کند

محققان روشی نوین ابداع کرده اند تا بتوان با کمک دوربین موبایل و یادگیری عمیق ابتلا به دیابت نوع دوم را در افراد شناسایی کرد.

16 مهر 1399

رشد همکاری های فناورانه ایران با سایر کشورها محقق شد

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در راستای توسعه تعاملات بین المللی خود از طرح های فناورانه مشترک میان محققان ایران و کشورهای چین و روسیه حمایت می نماید.

2 تیر 1399

خاندان سعودی در آشفتگی به سر می برد

خبرنگاران، گروه بین الملل - زهرا میرظفرجویان: همزمان با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تأثیرات شدید آن بر اقتصاد جهانی که منجر به رکود در بسیاری از کشورها شده است، عربستان سعودی در پی اختلافاتی با روسیه، تولید نفت خود را در اقدامی بی سابقه افزایش داده...

21 اردیبهشت 1399

سرمایه گذاری گروه خبرنگاران در استارتاپ هوش مصنوعی سگمنتیو

گروه خبرنگاران (خبرنگاران و خبرنگاران نکست) سرمایه گذاری در استارتاپ سگمنتیو را با هدف سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی و به منظور بهره گیری از این تکنولوژی نوین برای تحلیل رفتار کاربران و ارائه پیشنهاد برای تعامل موثرتر با مشتریان شروع نموده است.

7 فروردین 1399

100 ثانیه تا نیمه شب، ساعت قیامت 20 ثانیه به جلو کشیده شد

ساعت قیامت روز پنجشنبه 23 ژانویه 20 ثانیه جلو کشیده شد تا انسان ها بدانند که با نابودی کامل و تمام عیار کره زمین فاصله چندانی ندارند.

21 اسفند 1398