بازهم گوشی تاشو دیگری از سامسونگ، عکس

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دیجیاتو نوشت: این گوشی با استفاده از دو لولا به سه بخش تا می گردد و اواخر سال جاری همراه با زد فولد و زد فلیپ 5 معرفی می گردد.

بازهم گوشی تاشو دیگری از سامسونگ، عکس

طبق گزارش هایی که به تازگی منتشر شده، سامسونگ ممکن است سال جاری از یک نوع گوشی تاشو نو با دو لولا رونمایی کند. البته در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، غول کره ای مدل FE گلکسی S23 را کنار خواهد گذاشت که در گذشته نیز چندین بار به این موضوع اشاره شده است.

Yogesh Brar، منبع اخبار حوزه فناوری در توییتر ادعا نموده است که سامسونگ برخلاف بعضی شایعات اخیر، از مدل Fan Edition گلکسی S23 صرف نظر نموده و در عوض روی یک گوشی هوشمند تاشو نو کار می نماید. با توجه به اینکه گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 قرار است در اواخر سال 2023 معرفی شوند، می توان انتظار داشت که سومین تاشو نیز همراه با آن ها معرفی گردد.

او در توییت خود نوشت: برخلاف چیزی که در شایعات گذشته به آن اشاره شده، گلکسی S23 FE در زنجیره توسعه سامسونگ وجود ندارد. سامسونگ در عوض روی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 بهبود یافته به همراه یک دستگاه Tri-Fold کار می نماید که ممکن است در نهایت سال جاری عرضه گردد.

به گفته این افشاگر، گوشی تاشو آینده سامسونگ با استفاده از دو لولا به سه بخش تا می گردد. با وجود محبوبیت این دسته از گوشی ها در چند سال گذشته، به نظر می رسد که سامسونگ میخواهد گزینه های تاشو بیشتری را در اختیار هواداران گلکسی قرار دهد تا تمام کاربران بتوانند مدل موردنظر خود را پیدا نمایند.

البته این اولین باری نیست که به چنین دستگاهی اشاره شده است. تقریباً از سال 2018 شنیده می شد که سامسونگ روی جانشین گلکسی زد فولد با دو لولا کار می نماید و در سال 2021 نیز ظاهراً این شرکت یک پتنت برای این دستگاه به ثبت رسانده بود. طبق تصاویر مفهومی که از این دستگاه منتشر شده بود، گوشی در حالت باز شده احتمالاً شبیه یک تبلت کوچک خواهد بود و نمایشگری بزرگتر از گلکسی زد فولد دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بازهم گوشی تاشو دیگری از سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازهم گوشی تاشو دیگری از سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید