سرمایه گذاری گروه خبرنگاران در استارتاپ هوش مصنوعی سگمنتیو
به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، گروه خبرنگاران (خبرنگاران و خبرنگاران نکست) سرمایه گذاری در استارتاپ سگمنتیو را با هدف سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی و به منظور بهره گیری از این تکنولوژی نوین برای تحلیل رفتار کاربران و ارائه پیشنهاد برای تعامل موثرتر با مشتریان شروع نموده است.
سگمنتینو، پلتفرم مارکتینگ اتومیشن (اتوماسیون سازی فرایند ها در بازاریابی دیجیتال) است که به کسب وکارها یاری می نماید تا مخاطبان خود را بهتر بشناسند و در نتیجه تعامل هدفمند تری با آنها داشته باشند. این ارتباط به وسیله کانال های ارتباطی متعددی همچون ایمیل، (Push Notification)، SMS و پیغام های درون برنامه ای ( SMS - Push Notification و پیغام های درون برنامه ای (Web Overlays) است. کسب وکارها با استفاده از سگمنتینو می توانند پیغام خود را به وسیله بهترین کانال ارتباطی هر کاربر به صورت شخصی سازی شده (Personalize Content) برسانند که این موضوع منجر به افزایش نرخ درگیری و بهبود نرخ جذب مخاطب می گردد.
علی سمر، بنیانگذار سگمنتینو، تحصیلات خود را در زمینه هوش مصنوعی در دانشگاه مالایا و دانشگاه تکنولوژی مالزی به اتمام رسانده و با تجربه بیش از 9 سال فعالیت در حوزه هوش مصنوعی و تکنولوژی در جنوب شرقی آسیا و کانادا، مدیریت تیم سگمنتینو را به عهده دارد.همچنین بهزاد لطفی، مدیر ارشد تیم فنی سگمنتینو، فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار و متخصص حوزه تکنولوژی با بیش 8 سال سابقه فعالیت است.
مزایای منحصر به فرد سگمنتیو
شاخص های عملکردی مختلف هر کسب وکار همچون نرخ بازگشت و نرخ تبدیل کاربران از جمله شاخص هایی است که در کمپین های هوشمند دارای بازدهی بیشتری است. وبلاگ تجهیزات شبکه با هدف دسترسی به این قابلیت ها در این حوزه سرمایه گذاری کرد. سگمنتینو در کوشش است اطمینان حاصل کند کسب وکارهایی که از سگمنتینو استفاده می نمایند، می توانند کارشناسان پشتیبان سگمنتینو را در کنار خود داشته باشند تا از بهره وری و اجرای مفیدتر کمپین ها بهره مند شوند. قابلیت برگزاری کمپین های هوشمند (Smart Campaign) با استفاده از هوش مصنوعی و کمپین های دستی یکی از برنامه های اصلی سگمنتینو است که در نوع خود در این حوزه بی نظیر است.
سگمنتینو، یک اتوماسیون جامع و هوشمند بازاریابی محسوب می گردد، به این مفهوم که همه احتیاجهای کسب وکارها برای طراحی، اجرا و بررسی کمپین های دیجیتال را به صورت کامل پیاده سازی می نماید. همه احتیاجها و ابزارهایی که در کمپین ها استفاده می شوند با تکنولوژی های مختلف را می توان به صورت متمرکز در سگمنتینو مشاهده کرد. بطور مثال سرویس های ایمیلی بسیار معروفی خارج از ایران وجود دارند که فقط روی یک سرویس محدود می شوند، در صورتی که در سگمنتینو سرویس ایمیل فقط یکی از ابزارها و کانال های ارتباطی سگمنتینو بحساب می آید.
قابلیت طراحی صفحه فرود (Landing Page) و فرم سازها، سرویس پیغامکی و پیغام های شخصی سازی شده در کنار سیستم ارائه پیشنهاد محصول یا همان (Recommendation)، هر کسب وکاری را بی احتیاج استفاده از سرویس های متعدد می نماید.
اجرای کمپین های تبلیغاتی و بررسی کمپین ها در کنار شناخت و گروه بندی مخاطبان با توجه به خصیصه های مشترک، همیشه یکی از مهم ترین چالش های اصلی کسب وکارهای آنلاین است. سگمنتینو همه این دغدغه ها را با در نظر دریافت حوزه فعالیت هر کسب و کار به خوبی شناسایی و برطرف می نماید. استراتژی سگمنتینو ایجاد تناسب در رشد بین هر دو سمت توسعه محصول و کسب وکار است. با توجه به بالغ شدن محصول سگمنتینو، پتانسیل رشد از سمت کسب وکار کاملا آماده است و با توجه به احتیاج بازار و پتانسیل بالای محصول سگمنتینو، توسعه کسب وکار در قدم بعدی قرار گرفته است.
سگمنتینو اهداف کوتاه مدت و بلند مدت متعددی در ابعاد مختلف توسعه تکنولوژی و کسب وکار را در کشورهای مختلف دنبال می نماید. محصول سگمنتینو با توجه به قابلیت رقابتی در زمینه پشتیبانی از همه کانال های مورد احتیاج کسب وکارهای آنلاین و بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان، برای ورود به بازارهای جهانی و پاسخگویی به احتیاجهای شرکت های بزرگ بین المللی طراحی و ساخته شده است.
منبع: دیجیکالا مگ